+372 56 857 134 | info@dreammarketing.ee
  • 0Shopping Cart
Dreammarketing
  • AVALEHT
  • TEENUSED
    • GOOGLE REKLAAM
    • FACEBOOKI REKLAAM
    • KODULEHE TEGEMINE
    • SEADISTAMINE
  • KOOLITUSED
  • LUGEMIST
  • KONTAKT
  • Menu Menu
  • Postimehe Reklaam

    “Üks parima katvuse ning hinna suhtega online kanal”

    SOOVIN POSTIMEHE KONSULTATSIOONIVAATAN HINNAKIRJA
Menu
  • Online reklaam
  • Delfi reklaam
  • Postimehe reklaam
  • Õhtulehe reklaam
  • Neti reklaam

POSTIMEHE REKLAAM

Miks kasutada Postimees.ee portaali reklaamiks?

Postimees liitis 2016 aasta alguses enda alla KV.ee, osta.ee ja soov.ee peale mida on Postimehe ja Delfi katvus Eestis üsna võrdne, mis tähendab, et enamus interneti külastajatest on võimalik kas ühest või teisest keskkonnast kätte saada.

dreammarketing-postimees_desktop

 Postimehe desktopivaade

Sarnaselt Delfile on ka Postimehes võimalus kasutada väga erinevaid reklaamiformaate, mille seast valida ning lisaks desktopile on ka eesti ja vene keelne mobiilikeskkond. Lisaks bännerreklaamile on võimalik avaldada ka sisuturuduse promo oma toote/teenuse kohta.

Peamiseks ostuühikuks on CPM ning sarnaselt Delfi reklaamile sobib ka Postimehe reklaam hästi suure katvuse ning esmase kliendi kontakti saamiseks.

Postimehes on võimalik lisaks alamrubriikidele kasutada ka segmentide järgi sihtimist, millega on võimalik kampaania effektiivsust suurendada. Segmendi järgi saab näiteks sihtida; naisi, mehi, tehnikahuvilisi, majandushuvilisi jne.

Postimehe hinnakirja leiab siit: Postimehe hinnakiri.

Täpsemalt Postimehe segmentidest ning nende suurusest saab lugeda siit: Postimehe segmendid


Mõned näited paljudest alamrubriikidest Postimehe portaalis?

  • Majandus – Siia sobivad hästi majandus ja finantssektoriga seotud tooted/teenused.
  • Teadus ja tehnika – Sobib ideaalselt tehnikaga seotud toodete/teenuste reklaamimiseks.
  • Sport – Enamus lugejaid on mehed. Sobib spordi ja aktiivse eluviisiga seotud toodete/teenuste reklaamimiseks.
  • Naine – Valdav enamus lugejatest on naised. Siia sobivad kõik tooted/teenused, mis on naistele suunatud.
  • Lemmik – Ideaalne koht, kus teha reklaami koduloomadega seotud toodetele/teenustele.

Lisaks ülaltoodud alamubriikidele on veel palju teisi Postimehe alamrubriike, mille hulgast valida oma toote/teenuse jaoks sobivaim.

POSTIMEHE REKLAAMI NÄIDISKAMPAANIA

Milleks Postimehe reklaami kasutada?

  • Toote/teenuse brändinguks

Näidiskampaania numbrid:

  • Kampaania eelarve = 500€
  • CPM = 4€ (tuhande näitamise hind)

Näidiskampaania tulemused:

=> 125 000 reklaami näitamist

Võta ühendust kui tunned, et soovid teha reklaami Postimehe portaalis!

SOOVIN POSTIMEHE KONSULTATSIOONI!
0 Shares
Share
Tweet
Share
  • Online reklaam
  • Delfi reklaam
  • Postimehe reklaam
  • Õhtulehe reklaam
  • Neti reklaam
Scroll to top