Millal kasutada traditsioonilist online bännerreklaami?
Kõige klassikalisem bännerreklaami tüüp on traditsiooniline online reklaam uudisteportaalides nagu Delfi, Postimees, Õhtuleht jne. Kui veel mõni aasta tagasi oli antud reklaamitüüp kõige levinum, siis aina rohkem tasub kasutada antud kanaleid mitte eraldiseisvana, vaid koos Google ja Facebooki reklaamiga, mis moodustavad koos tervikliku meedia koosluse.
Online reklaami peamine eesmärk on esmase huvi ja kontakti tekitamine teenuse/tootega, mis on väga oluline samm müügiprotsessi ahelas.

Postimehe keskkond
Peamised ostmise ühikud on CPM ning CPV. Üksikud kanalid (Smartad Võrgustik) pakuvad ka CPC hinnastust.
Lisaks on võimalik kasutada ka remarketingi võimalust. Selleks on vajalik paigaldada kampaania maandumislehele kood, mis püüab külastajate kohta infot, et saaks vajadusel reklaami uuesti suunata.
Peamised eelised traditsioonilisel online reklaamil Facebooki ja Google reklaami ees on;
- Saab kasutada suuri premium pindasid (sitehat, avanev päisebänner, sitehat + video, fullscreen lahendused jne).
- Võimalus kasutada HTML5 ja GIF erilahendusi (Facebookis on lubatud enamjaolt ainult staatilised bännerid).
- Kampaaniate puhul, kus on eelarve suurem ja periood lühike on võimalik jõuda väga kiirelt suure hulga inimesteni.
- Suurtemates uudisteportaalides on võimalik kasutada aeg-ajalt teemalehti, mis toimivad hästi (aastavahetus, jõulud, vabariigi aastapäev jne).
- Igapäevastelt on võimalus kasutada reklaamimiseks alamrubriike, kus saab väga hästi suunata teatud sihtgruppi (reisimine, lemmikloomad, mood, tehnika, majanduse rubriik jne).
Millised võivad olla traditsioonilise online reklaami peamised eesmärgid?
- Bränding – Eesmärgiks võimalikult suur katvus/näitamiste arv (CPM hinnastus). Esmase kontakti loomine/sõnumi edastamine.
- Video promo – Eesmärk saada võimalikult hea hinnaga võimalikult palju video vaatamisi (CPV hinnastus). Suure katvuse saab kui promoda videot näiteks Delfi TV või Smartad Võrgustikus.