Mis on Google dünaamiline otsingureklaam ning kuidas see töötab?



  1. Mis on Google dünaamiline otsingureklaam ning kuidas see töötab?
  2. Kuidas saab dünaamilise otsingureklaamiga Google kasutajaid sihtida?
  3. Millised on dünaamilise reklaami eelised tavalise Google otsingureklaamiga võrreldes?

Esmalt vaatame, mis on Google dünaamiline reklaam ning kuidas see töötab?


1. Mis on Google dünaamiline otsingureklaam ning kuidas see töötab?

Google dünaamilised reklaamid on sisuliselt samad reklaamid ning neid kuvatakse samades kohtades nagu ka tavalisi Google tekstreklaame, kuid vahe on selles, et reklaamid genereeritakse automaatselt.

Dünaamiline otsingureklaam sobib ideaalselt keskmisest suurtemate lehtede promomiseks. Dünaamilised reklaamid aitavad sul leida tühimikke tavalise tekstreklaami kampaania märksõnades, mis ei pruugi katta 100% otsingutulemustest, mil soovid, et sinu reklaami kuvataks.

Google dünaamilised reklaamid töötavad nii, et kui Google otsingusse sisestatakse märksõna, mis on lähedalt seotud sinu kodulehe sisuga, siis võidakse sinu reklaami kuvada, kuid erinevalt tavareklaamist luuakse reklaami pealkiri ning maandumisleht automaatselt ning inimene suunatakse kõige relevantsema reklaamiga kõige relevantsemale maandumislehele (reklaami sisutekst on vaja lisada manuaalselt).

Järgmisena vaatame, et milliseid sihtimise võimalusi Google dünaamiline reklaam võimaldab.


2. Kuidas saab dünaamilise otsingureklaamiga Google kasutajaid sihtida?

Google dünaamilised otsingureklaamid kasutavad sihtimiseks reklaamitava kodulehe sisu ning erinevad detailsed sihtimisvõimalused on järgmised;

Kõik vahelehed: Google indekseerib sinu kodulehe ning kuvab automaatselt genereeritud reklaame, siis kui märksõna on kodulehe sisuga relevantne.

Valitud vahelehed: Siin saab täpsemalt valida kodulehe kategooria või kindlate vahelehtede vahel.

  • Vahelehed, mille pealkirjas leidub teatud märksõnu
  • Vahelehed, mille URL sisaldab teatud sisu
  • Vahelehed, mis sisaldavad teatud märksõnu

NB: Dünaamilise reklaami puhul ei ole vaja lisada kampaaniasse märksõnu, mis muudab kampaania seadistamise ja haldamise oluliselt lihtsamaks.

Nüüd kui meil on selge, et mis on Google dünaamiline reklaam ning kuidas reklaame sihtida saab vaatame, et mis on dünaamilise reklaami eelised võrreldes tavalise Google otsingureklaamiga.


3. Millised on dünaamilise reklaami eelised tavalise Google otsingureklaamiga võrreldes?

Aja säästmine – Dünaamiliste reklaamidega pole vaja enam vaeva näha märksõnade otsimise ning reklaamtekstide koostamise ning uuendamise pärast.

Reklaamid on automaatselt ajakohased – Eriti oluline ja kasulik on see erinevate suuremahuliste e-poodide reklaamimisel, kus lehe sisu muutub väga tihti.

Rohkem relevantsust ning kõrgem CTR%  – Dünaamilised reklaamid kuvatakse automaatselt maandumislehe sisu kasutades, mis muudab kasutaja jaoks reklaami ning maandumislehe relevantsemaks, mis tähendab kõrgemat CTR% ning väiksemat CPC hinda.

Kontroll kampaania üleSaad ise valida, et kas sihid kogu kodulehte tervikuna või jagad selle eraldi kategoriatesse ning vahelehtedele. Lisaks saab välja filtreerida vahelehed, kus on näiteks tooteid, mis pole hetkel saadaval.

Laiem katvus – Dünaamiliste otsingureklaamidega saad sihtida oma tooteid/teenuseid laiemale sihtrühmale võrreldes tavaliste otsingureklaamidega.

Loodan, et antud postitus andis sulle väikse ülevaate sellest, et mis on dünaamiline Google otsingureklaam ning kuidas seda kuvatakse/genereeritakse. Kui oled kokku puutunud tavaliste tekstreklaamidega, siis peaksid oskama seadistada ka dünaamilisi reklaame oma toodete/teenuste promomiseks.

Kui sul tekkis küsimusi või vajaksid abi reklaami seadistusel/haldusel, siis võta palun julgelt ühendust!


0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *