Miks on hea logo sinu brändi edukuse võti?
Antud postituses räägime, miks on logo sinu brändi üks tähtsamaid elemente ning kuidas näeb välja üks edukas logo võistlus, mille kaudu enda brändile just see õige logo leida.
Peamised teemad, millest tuleb juttu on:
Miks on hea logo oluline sinu brändile?
Kuidas näeb välja logo võistlus?
Millistes keskkondades saab logo võistluseid korraldada?
Miks peaksin logo võistluse tellima DreamMarketingilt?
Näiteid DreamMarketingi poolt korraldatud edukatest logo võistlustest.
Esmalt tuleb juttu sellest, miks on hea logo üldse oluline ning miks ei tohiks selle pealt kokku hoida.
1. Miks on hea logo oluline sinu brändile?
Hea logo on kindlasti üks sinu brändi peamistest edukuse alustest, sest logo mõjutab väga suuresti, kas uue kliendi esmane kokkupuude sinu brändiga on positiivne või negatiivne. Palju on firmasid, kellel logo üldse puudub või on tehtud „põlve“ otsas ning paljud neist firmadest pole enam ammu „ühemehe“ firmad, vaid on kasvanud juba arvestatava suurusega firmaks.
Kui sul on plaanis oma toote või teenuse ümber ehitada bränd, siis logo on selle esimeseks sammuks, mis loob sinu brändile visuaalse kuvandi ning mille järgi ehitatakse veebileht ning muud visuaalsed reklaammaterjalid.
Toon sinkohal välja mõned tähtsad argumendid, miks peaks logo tegemisse suhtuma väga tõsiselt ning miks võib selle pealt kokkuhoidmine sulle hiljem rahaliselt kahjulik olla:
- Head logod loovad positiivse esmamulje ning tõenäosus, et uus klient otsustab sinu toote/teenuse kasuks on kordades suurem.
- Tänapäeva infoühiskonnas näevad sinu potentsiaalsed kliendid päevas mitmeid logosid ja kui nad näevad head logo, siis nad oskavad seda hinnata.
- Hea logo on tähtis selleks, et hoida oma lojaalseid kliente. Kui sina oma brändi välimusele eriti rõhku ei pane, siis on aja küsimus, millal kaotad osa oma kliente konkurendile, kes selles valdkonnas rohkem panustab.
Vaatame järgmiselt, milline näeb välja logo võistlus, mille abil saaksid ka sina oma brändile professionaalse ning meelepärase logo.
2. Kuidas näeb välja logo võistlus?
Logo võistlus on nagu iga teine võistlus, kuid auhinnaks on auhinnafond ning võistlejateks erinevate disainerite poolt esindatud logod ning kohtunikuks sina ise. Üks disainer võib võistluse käigus esitada mitu tööd, kuid see ei pruugi edu tagada, võidab see logo, mis sinu arvates sobib kõige paremini just sinu brändi visuaalseks näoks.
Keskmine logo võistlus kestab ca 7 päeva ning võistluse käigus saab ning on kõrgelt soovituslik algusest peale logosid hinnata, mille käigus saad suunata hinnatud logodega võistluse edasist kulgu (kui mingi disain saab sinu poolt kõrgema hinde, siis saavad disainerid aimu, milline stiil sulle rohkem meeldib).
Lisaks hindamisele saad anda disaineritele ka juhtnööre kui tunned, et soovid mingil disainil muuta värvilahendust või fondi stiil vms.
Kui võistluse aeg saab läbi on aeg kõikide disainide hulgast endale sobiv logo valida, mis sobib sinu brändi jaoks kõige paremini. Viimane samm on küsida disainerilt kõik vajalikud failiformaadid (PNG, JPG, PSD jne) ning kirjutada alla autoriõiguste dokumendile, mis annab sinule ametliku õiguse antud logo oma brändi jaoks kasutada.
Järgmiselt vaatame tuntumaid keskkondi, kus saab logo võistlusi korraldada.
3. Millistes keskkondades saab logo võistluseid korraldada?
- freelancer.com – Maailma suurim freelancerite keskkond, mis koondab enda alla suure hulga vabakutselisi kõikvõimalikest erinevatest valdkondadest. Antud keskkonnas saab postitada
erinevad logo võistluse keskkonnad
erinevaid võistlusi ja projekte ning neile valida ise eelarve, tähtaja ning muud piirangud. Lisaks saab detailset infot erinevate vabakutseliste portfoolio kohta, mille abil saad otsustada, keda usaldada oma projektis osalema ning keda mitte.
- 99designs.com – Kui freelancer.com on väga suure teenuste valikuga, siis 99designs on suunatud ainult disaini projektideks, lisaks on hinnad natuke kallimad kui freelancer.com. Kui sul on vaja teha mõni disainimsega seonduv konkurss ning oled nõus natuke rohkem maksma, siis on 99designs selleks ideaalne koht.
- fiverr.com – Fiverr.com on idee poolest üsna sarnane freelancer.com´le, kuna siit on sammuti võimalik osta väga palju erinevaid teenuseid lisaks disainile. Kui vaadata teenuste hindasid, siis see keskkond sobib pigem hästi mikroprojektideks ning kui eelarve on väga piiratud.
Logo võistlusega kaasneb palju erinevaid detaile ning selleks, et kõik sujuks ladusalt ning saaksite keskenduda teie jaoks just kõige tähtsamale ehk siis valida oma brändi jaoks kõige sobivam logo, siis kõik muu laske ära DreamMarketingil.
4. Miks peaksin logo võistluse tellima just DreamMarketingilt?
- DreamMarketing on läbi viinud mitmeid edukaid logo võistlusi ning oskab oma kogemusele tuginedes paremini logo võistlust käivitada&hallata.
- DreamMarketing aitab logode kommenteerimisel, et logo võistlus liiguks sinule soovitud suunas (disainerid esitaksid just sellises stiilis disaine, mis sulle rohkem meeldivad).
- Vajadusel toome välja oma ideid, mida ühe või teise disaini osas võiks muuta, et lõpptulemus oleks veelgi parem.
- Seisame selle eest, et võitja disainer annaks kaasa kõik vajalikud failiformaadid, mida sul hiljem oleks võimalik vajadusel muuta (psd, ai jne).
- Logo võistlus läbi DreamMarketingi on mugav (ei pea kuhugi füüsiliselt kohale minema) ning kiire (saab korraldada ka logo võistluse, mille periood on kuni 3 päeva).
- DreamMarketingi logo võistlus garanteerib sulle väga suure arvu disaine loetud päevadega, mis suurendab oluliselt tõenäosust leida endale sobiv disain võrreldes sellega kui töötada ainult ühe disaineriga, kelle ressursid on väga piiratud.
Järgmisena vaatame mõndasid edukaid logo võistlusi, kus leidsime üheskoos kliendiga talle just kõige sobivama logo.
5. Näiteid DreamMarketingi poolt korraldatud edukatest logo võistlustest
Poni.ee – Poni pakub lastele lõbusat vabaaja veetmise võimalust läbi ponisõidu sünnipäevadel ning muudel firma üritustel. Poni.ee oli vaja oma teenuse müügi suurendamiseks lõbusat logo, mis peegeldaks edukalt antud valdkonda. Logo võistlus oli edukas ning valitud logo on kasutuses tänaseni erinevates kanalites (koduleht, facebook, visiitkaart ja autodisainil).
erinevat disaini
erinevat disainerit
päeva
anypenny.ee – Tegemist on raamatupidamisfirmaga, kellel on suured kogemused ning kes otsis lihtsat ning professionaalset logo, millega luua esinduslik esmamulje ning püüda uusi kliente. Logo konkurss oli edukas ning logo on kasutuses mitmes anypenny reklaamikanalites (koduleht, facebook, visiitkaart, arvedjne).
erinevat disaini
erinevat disainerit
päeva
puidugaraaz.ee – Otsisime sobivat logo uuele brändile, mis tegeleb puidust mööbli ning muude väiksemate tellimustöödega. Logo võistluse tase oli väga hea ning valitud logo läheb kasutusse põletatult templina mööbliesemetele, kodulehele ning visiitkaardile.
erinevat disaini
erinevat disainerit
päeva
Kui tunned, et ka sinu Bränd vajaks professionaalset logo taskukohase hinna ning mõistliku ajaperioodiga, siis võta meiega ühendust ning leiame sulle ühise koostööga kõige sobivama logo!
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!