Mida pead teadma Facebooki pixli 24.10 jõustuvast uuendusest?
Millised on uue Facebooki pixli küpsiste seadistused?
Milliseid küpsiseid soovid oma Facebooki pixliga kasutada?
Millised on uued Facebooki pixli küpsiste kasutamise võimalused?
Kuidas muuta Facebooki pixli seadistust?
Kindlasti on paljude postkastidesse ilmunud kiri Facebooki pixli uuendusest, mis jõustuvad alates 24.10. Antud postituses on väike kokkuvõte sellest, mida antud uuendus tähendab ning keda see täpsemalt puudutab.
1. Millised on uue Facebooki pixli küpsiste seadistused?
Et anda rohkem kontrolli, kuidas sa saad kasutada Facebooki Pixlit, siis alates 24.10 on võimalus valida, kas kasutada pixlit reklaamimiseks/analüüsimiseks või ainult analüüsimiseks. Lisaks on võimalik valida milliseid küpsiseid pixel kasutab.
Kuidas Facebooki pixlit kasutada
- Reklaamimine/analüüsimine – Antud variant on vaikimisi igale kontole aktiveeritud ning on sama, kuidas Facebooki pixel on siiamaani toiminud. Antud variant sobib neile, kes soovivad endiselt edasi kasutada selliseid pixli funktsioone nagu: sihtrühma loomine, konversioonid, sihtimine/optimeerimine ning lisaks Facebook Analytics andmeid. Peab tähele panema, et pixlid, mis on seotud reklaamikontoga peavad lubama reklaamimise/analüüsimise seadistust.
- Analüüsimine ainult – Nüüdsest on siis võimalik kasutada pixlit ainult analüütilisel eesmärgil. Antud võimalust näed ainult siis kui pixel pole seotud ühegi reklaamikontoga. Võimalik on saada ligi Facebook Analytics andmetele ning sealt vaadata lehe statistikat, kuid mitte sihtrühmade või kampaania tegemiseks. Lisaks peab tähele panema, et kui valid pixlile ainult analüütilise seadistuse ning seod antud pixli hiljem mõne reklaamikontoga, siis konverteeritakse see automaatselt reklaamimise/analüüsimise lahtrisse.
2. Milliseid küpsiseid soovid oma Facebooki pixliga kasutada?
Küpsised on väiksed tükikesed koodist, mis salvestatakse interneti brauserisse ning mida kasutatakse, et eristada erinevaid lehe külastajaid.
Alates 24.10 jõustuva Facebooki pixli uuendusega on võimalik kasutada nii esmaseid kui ka kolmanda osapoole küpsiseid. Peamine erinevus esmaste ning kolmanda osapoolte küpsiste vahel on see, kes on küpsise omanik. Esmased küpsised on lehe omad, mida inimene parasjagu külastab, kuid kolmanda osapoole küpsised kuuluvad mõnele muule lehele. Kui võrrelda kolmanda osapoolte küpsiseid esmastega, siis esmased küpsised on oluliselt laiemalt lubatud brauserite poolt ning salvestatakse oluliselt pikemaks ajaks.
3. Millised on uued Facebooki pixli küpsiste kasutamise võimalused?
- Kasutada Facebooki pixlit nii esmaste kui kolmanda osapoolte küpsistega
Alates 24.10 on see variant vaikimisi aktiivne kõikidel Facebooki pixlitel. Selle võimalusega kasutad esmaseid küpsiseid paralleelselt kolmanda osapoole küpsistega. Antud seadistus on vajalik kui kasutada Facebooki pixlit reklaamimiseks, mis annab tänu mõlemate küpsiste kasutamisele võimaluse jõuda rohkemate inimesteni ning kasutada täpsemat sihtimist.
- Kasutada Facebooki pixlit ainult kolmanda osapoolte küpsistega
Võimalik on välja lülitada esmaste küpsiste kasutamine ning kasutada pixlit ainult kolmanda osapoolte küpsistega. Antud seadistusega on Facebooki pixel vähem efektiivne inimeste sihtimisel ning nendeni jõudmisel.
4. Kuidas muuta Facebooki pixli seadistust?
1. Logige sisse oma Facebooki reklaamikontosse ning valige „Events Manageri“ alt pixlid.
2. Kui soovitud pixel on valitud vajutage „Details“ ülevalt paremast nurgast, et näha seadeid.
3. „Pixel and Cookie Settings“ alt saate valida oma pixli eelistused. NB: Kui pixel on seotud mõne reklaamikontoga, siis ei ole näha „Pixel Usage“ seaded.
4. Kui vajutada „edit Pixel Usage“, siis on võimalik valida kahe varjandi vahel: „Advertising and Analytics“ ning „Analytics Only“ vahel.
Loodan, et antud postitus andis ülevaate, et mida peab teadma uue Facebooki pixli uuenduse kohta ning keda antud muudatus kõige rohkem puudutab.
Kui kellegil tekkis antud teema kohta küsimusi või sooviks abi Facebooki pixli paigaldamisega/seadistamisega, siis palun võtke ühendust!
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!