Kuidas paigaldada kodulehele Facebooki Pixel koodi?


  1. Mis on Facebooki Pixel kood ja miks peaksid selle oma kodulehele lisama?
  2. Kuidas genereerida oma unikaalne Facebooki Pixel kood?
  3. Kuidas lisada Facebooki Pixel kood kodulehele?
  4. Kuidas kontrollida, et Facebooki Pixel kood on kodulehele edukalt lisatud?

Esmalt vaatame, mis on Facebooki Pixel kood ning miks tasub ka sul see oma kodulehele lisada.


1. Mis on Facebooki Pixel kood ja miks peaksid selle oma kodulehele lisama?

Facebooki Pixel kood on väga vajalik ning peaks olema lisatud igale kodulehele, millele on plaanis teha lähimas või kaugemas tulevikus reklaami Facebookis või Instagramis. Facebooki Pixel kood loob väga palju lisavõimalusi ning on sarnane Google remarketingi koodile, millest räägime mõnes teises postituses täpsemalt.

Facebooki Pixel võimaldab sul luua erinevaid “Custom audience“ ehk sisuliselt segmenteerida sinu kodulehel käinuid Facebooki kasutajaid ning suunata reklaami just neile, kellele antud reklaam on kõige relevantsem või vastavalt sellele, millises staadiumis on sihitud kasutaja ostutsükklis. Facebooki Pixel kood töötab nii, et igakord kui sinu lehele tuleb kasutaja, kes vastab sinu segmendi teatud parameetritele, siis lisatakse antud kasutaja interneti lehitsejasse küpsis, mille kaudu saame teha antud kasutajale järelturundust.

Järgnevalt toon välja mõned tüüpilisemad segmendid (custom audiencid), mida on võimalik lihtsalt luua, juhul kui kodulehele on Facebooki Pixel edukalt paigaldatud;

  • Kõige tüüpilisem on remarketing segmendi loomine, mis võimaldab reklaami uuesti sihtida “ainult inimestele, kes on kampaania maandumislehte juba külastanud“. Antud viis sobib selleks kui soovid näiteks kohandatud reklaamisõnumiga (kohandatud sõnum kõnetab inimest, kes on juba antud toote/teenuse vastu huvi üless näidanud) sihtida inimest uuesti.
  • Teine ning natuke detailsem segment võib olla näiteks see, et sihid inimesi, kes on külastanud mingit vahelehte, kuid pole külastanud mingit muud vahelehte (näiteks täitnud päringu või ostnud toote). Antud viis sobib hästi kui soovid panna inimesi tegema mingit kindlat toimingut sinu kodulehel.
  • Lisaks saame sihtida ka inimesi, kes on sinu kodulehte külastanud, kuid pole mingi aja möödudes tagasi tulnud (aja saab ise määrata). Antud segmenteerimine aitab sinu lehele tagasi tuua kunagisi kliente/potentsiaalseid kliente, kes pole mingil põhjusel sinu lehte mingi aja jooksul enam külastanud.

Selleks, et luua erinevaid segmente Facebookis peab minema järgmisesse kohta:

Advert manager > Audiences > Create audience

Need on ainult mõned ja kõige tüüpilisemalt kasutuses olevad segmendid, mida sa saad lihtsalt luua kasutades Facebooki Pixlit, kuid võimalusi on oluliselt rohkem, siin mõned näited veel, mida saad kasutada, et jõuda just nende inimesteni, kes on juba huvi sinu toote/teenuse vastu üless näidanud;

Saame koostada segmente, kuhu kuuluvad inimesed, kes;

Lisaks erinevatele segmentidele on läbi Facebooki Pixli võimalik koostada ka “lookalike audienci“, mis tähendab, et Facebook koostab ise sinu remarketing segmendile võimalikult sarnaste käitumismustriga “lookalike“segmendi kasutajatest, mille abil on võimalik väga kiirelt suurendada sinu järelturunduse katvust.

Edasi vaatame, kuidas saad ka sina oma kodulehele paigaldada Facebooki Pixli, et kasutada eelpool mainitud segmentide koostamist ning sihtida just neid inimesi, kes on juba oluliselt potentsiaalsemad kliendid sinu ärile.


2. Kuidas genereerida oma unikaalne Facebooki Pixel kood?

Facebooki Pixel koodi lisamiseks on see esmalt vaja genereerida sinu Facebooki konto alt. Selleks tuleb minna järgmisele lehele;

Adverts manager  > Pixels > Create Pixel

Kui oled vajutanud “Create Pixel“, siis avaneb sulle kood, mille peaksid lisama oma kodulehele vastavalt Facebooki juhiste järgi.

Oledki edukalt oma kodulehe tarbeks genereerinud Facebooki Pixel koodi, mille oleks nüüd vaja lisada soovitud kodulehele. Järgmisena vaatame erinevaid lihtsamaid ja tehnilisemaid võimalusi, kuidas Facebooki Pixel oma kodulehele lisada.


3. Kuidas lisada Facebooki Pixel kood kodulehele?

Vaatame 3 erinevat võimalust, kuidas saad ka sina oma kodulehele lisada Facebooki Pixel koodi.

  1. Kõige õigem oleks lisada Facebooki Pixel kood oma lehele kasutades Google Tag Manageri koodi, mis peab antud lehele juba lisatud olema. Sellest, kuidas oma lehele Google Tag Manageri koodi lisada saad lugeda siit.

Facebooki Pixel koodi lisamiseks läbi Google Tag Manageri tuleb minna Google Tag Manageri ning valida oma kodulehe konteiner ning;

Tags > NEW > Tag configuration (custom HTML) > kopeeri Facebooki Pixel > Triggering (all pages) > SAVE > PUBLISH

Kui kõik on õigesti tehtud, siis on Facebooki Pixel sinu kodulehele edukalt paigaldatud.

  1. Järgmisena vaatame oluliselt lihtsamat võimalust, kuidas saad oma kodulehele lisada Facebooki Pixel kood, ilma, et oskaksid kasutada Google Tag Manageri. Selleks saame kasutada tasuta WordPressi pluginaid, mille seadistamine on tehtud väga lihtsaks;

Kõikidel pluginatel on kaasas ka väga põhjalik info, kuidas seda seadistada ning Pixel your site abil saad lehele lisada ka eraldi “evente“ erinevatest tegevustest, mida soovid oma lehel jälgida.

  1. Kolmas võimalus on lisada Facebooki Pixel kood otse oma kodulehe source koodi kasutades Facebooki juhiseid, mis ütleb, et kood tuleb paigaldada järgmiselt:

“If possible, paste the pixel base code at the bottom of the header section, just above the </head> tag“.


4. Kuidas kontrollida, et Facebooki Pixel kood on kodulehele edukalt lisatud?

Kui Facebooki Pixel kood on genereeritud ning kodulehele lisatud kasutades sinule sobivat meetodit, siis on kindlasti soovitatav kontrollida, et kas kood sai edukalt lisatud. Siin tuleb meile appi Google Chrome laiend “Facebook Pixel Helper“, mille saad alla laadida siit.

Kui laiend on alla tõmmatud, siis mine oma kodulehele, kuhu sa just koodi paigaldasin ning ava antud laiend Chrome akna paremast nurgast. Kui Pixel kood on edukalt paigaldatud, siis peaksid nägema antud pilti:

Õnnitlused, oled just edukalt paigaldanud oma lehele Facebooki Pixel koodi, mida saad nüüd kasutada erinevate segmentide loomiseks ning järelturunduseks.

Kui sul jäi midagi ebaselgeks või sooviksid ka enda kodulehele paigaldada Facebooki Pixel koodi, siis võtke julgelt ühendust!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *