Kuidas lisada tooted oma firma Facebooki lehele?


  1. Miks oleks mõistlik lisada tooted firma Facebooki lehele?
  2. Kuidas seadistada e-poe funktsionaalsus Facebooki lehel?
  3. Kuidas tooteid Facebooki poodi lisada ning milliseid parameetreid kuvada?

Kõigepealt vaatame, et miks oleks üldse mõistlik e-poe tooteid dubleerida ka Facebooki lehele.


1. Miks oleks mõistlik lisada tooted firma Facebooki lehele?

Kui sinu firma tegeleb toodete müügiga ja sul pole müüdavaid tooteid lisatud veel oma firma Facebooki lehele, siis oleks viimane aeg seda teha, sest kaotad potentsiaalselt raha ostude näol, mida sa Facebooki kaudu ei saa.

Nimelt on Facebookis tasuta funktsioon, mille abil saad luua firma Facebooki lehele e-poe sektsiooni,  kus kasutajad näevad tooteid ilma, et nad peaksid sinu veebilehte külastama.

Toon välja mõned põhilised punktid, miks peaksid ka sina lisama e-poe sektsiooni oma firma Facebooki lehele;

  • Rohkem inimesi näevad müüdavaid tooteid – See on eriti efektiivne siis kui sinu Facebooki lehel on pidevalt uut ja huvitavat sisu ning oled pannud rõhku sellele, et sinu fännide arv pidevalt kasvaks.
  • Toodete vaatamiseks ei pea kasutaja Facebooki keskkonnast väljuma – Osadele kasutajatele võib see olla otsustav, kas nad jõuavad sinu toote vahelehele või mitte, sellepärast oleks hea kui tooted oleksid kuvatud nii tavaveebis kui ka Facebookis.
  • Toodete Engagement on kõrgem – Statistika järgi on tõenäosus oluliselt suurem, et sinu tooteid jagatakse, kommenteeritakse ja arvustatakse rohkem kui sinu tavaveebis olevaid samu tooteid.
  • Saad kasutada toodete “Tagimist“ – Kui tooted on Facebooki lisatud on sul võimalus kasutada toodete “Tagimist“, mis annab võimaluse lisada postituse alla pildid koos otsetee lingiga, mille kaudu saab kasutaja minna toodet ostma.

Nagu näed siis põhjuseid on palju ning peamine on see, et poe lisamine Facebooki lehele on täiesti tasuta ning Facebook ei võta ka midagi müükidelt vahet kui ost tuleb läbi Facebooki poe.

Vaatame järgmisena, kuidas seadistada e-poe funktsionaalsus sinu firma Facebooki lehel.


2. Kuidas seadistada e-poe funktsionaalsus Facebooki lehel?

Esimene asi, mida peaksid tegema on valida Facebooki lehe template ning kui sinu üks peamiseid tegevusalasid on toodete müük, siis oleks soovitav valida “shopping“ template.

Selleks tuleks minna järgmisesse kohta;

page settings>edit template>choose “shopping” template

Järgmisena oleks vaja lisada sinu Facebooki lehe menüüsse“Shop“ lahter. Selleks oleks vaja minna;

Page settings>edit page>Add a Tab>Add shop tab

Nüüd on valitud e-poe jaoks sobilik template + menüüsse lisatud poe sektsioon. Järgmine tegevus on lisada Facebooki lehel olevasse e-poodi soovitud tooted.


3. Kuidas tooteid Facebooki poodi lisada ning milliseid parameetreid kuvada?

Enne kui hakkad tooteid lisama oleks mõistlik läbi mõelda, et millise ülessehitusega pood tuleb (kas on mingid eraldi toodete kategooriad jne). Kõige loogilisem oleks see, et Facebooki lehel oleva e-poe ülessehitus oleks sama loogika alusel ehitatud nagu tavaveebis olev e-pood.

Kategooriate lisamiseks vali “add collection“ ning vali järjekord, kuidas tooteid kuvatakse. Lisavõimalusena saad osad tooted lisada “featured products“ alla, mida näidatakse alati kõige esimesena. See on sobiv koht näitamaks näiteks eripakkumisi või kõige populaarsemaid tooteid.

NB: Poe seadistamisel pead valima ka valuuta, mida hiljem enam muuta ei saa (vali see hoolikalt, sest selle muutmiseks pead poe kustutama ning tooted uuesti lisama).

Vaatame edasi, kuidas lisada Facebooki poodi tooteid ning millised on parameetrid, mida pead lisama ning millised väljad on soovituslikud;

  • Toote pilt/video – Soovitatavalt hea kvaliteediga ning võimalusel töödeldud (hea oleks valge taustaga pilt, kus toode on võimalikult hästi välja toodud).
  • Toote nimi.
  • Toote hind – Siin saab soovi korral välja tuua ka soodushinna “sale price“.
  • Toote kirjeldus – Lühike kirjeldus toote kohta (antud väli pole kohustuslik, kuid soovituslik).
  • Checkout URL – Tavaveebi toote vaheleht, kuhu kasutaja suunatakse kui toodet osta soovitakse.

NB: Kui toode on lehele lisatud ei kuvata seda koheselt, sest Facebooki süsteem vaatab tooted üle enne kui need avalikuks tehakse (võtab aega mõned tunnid).

Nüüd peaks sul olema põgus ülevaade sellest, et miks oleks mõistlik lisada tooted Facebooki lehele, kuidas Facebooki leht selleks on vaja seadistada ning kuidas tooteid lisada. Kui sul tekkis küsimusi või vajad toodete lisamisel abi, siis võta julgelt ühendust!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.