Kuidas läbi Facebooki reklaami saada kliendid füüsiliselt enda poodi, esindusse või restorani?




  1. Milliste kampaaniate jaoks antud reklaamiformaat võiks sobida?
  2. Kuidas reklaamifunktsioon tehniliselt töötab?
  3. Mida pead tegema, et antud reklaamifunktsiooni Facebookis kasutada?
  4. Kuidas “Store visits“ reklaami seadistada?

1. Milliste kampaaniate jaoks antud reklaamiformaat võiks sobida?

Facebook pakub väga erinevaid reklaamivõimalusi vastavalt kampaania peamisest eesmärgist (liiklus, engagement, katvus jne).

Üks funktsioon, mis pole kohalikul turul veel väga laialdast kasutust leidnud on “Store visits“, mis on just ideaalne neile ettevõtetele, kellel on olemas füüsiline pood, esindus või restoran ning reklaami peamine eesmärk on kutsuda inimesi kohapeale toodete/teenustega tutvuma. Kampaania periood võib olla nii lühiajaline (kliendipäev, uute toodete tutvustus) või kestev, et suurendada igapäevaselt inimeste külastatavust (näiteks kuvad päevapakkumisi inimestele, kes asuvad sinu restorani läheduses).


2. Kuidas reklaamifunktsioon tehniliselt töötab?

“Store visits“ Facebooki funktsioon võimaldab sihtida kõiki inimesi, kelle mobiili on installitud Facebooki äpp ning selle kaudu suudab Facebook tuvastada väga täpselt inimesi nende asukoha järgi.

Kampaania seadistamisel on võimalik valida kahe erineva sihtimismeetodi järgi:

  • Automaatne raadius, kus Facebook valib ise parima sihtimismeetodi (vastavalt palju inimesi on antud piirkonnas ning kui suur on kampaania eelarve).
  • Fikseeritud raadius (siin saab fikseerida raadiuse kui suures piirkonnas soovid oma reklaame näidata).

3. Mida pead tegema, et antud reklaamifunktsiooni Facebookis kasutada?

Selleks, et saaksid antud reklaamifunktsiooni kasutada peab sul olema loodud Facebook Business konto, mille saad teha aadressil business.facebook.com ning lisaks peab  sul olema lisatud reklaamitava pinna asukoht Business kontos “Business Locations“ all.

Selleks, et saaksid asukoha lisada pead laskma ära kustutada oma asukoha, mis on sul lisatud firma Facebooki lehele, kuna süsteem jätab sinu olemasoleva lehe ülemleheks ning iga asukoha jaoks tekitatakse juurde eraldi asukoha leht (kui on mitu asukohta, siis tuleb need kõik sisestada).

Kui aadress on olemasolevalt lehelt eemaldatud ning asukoht/asukohad on uuesti sisestatud on võimalik kasutada “Store visits“ funktsiooni.


4. Kuidas “Store visits“ reklaami seadistada?

Kui kõik ülevalolevad tegevused on tehtud, siis edasi saab minna kampaaniat seadistama. Esimene asi, mida pead tegema on see, et valid kampaania eesmärgiks “Store visits“.

Siis pead valima, kas kasutad fikseeritud raadiust või automaatset (alguses on soovitatav kasutada automaatset ning siis vajadusel hiljem muuta).

Edasi saad veel sihtrühma täpsustada:

  • Soo
  • Vanuse
  • Huvide
  • Keele
  • “Connections” järgi.

NB: Liialt filtreid peale seades võib sihtrühma suurus minna liiga väikseks.

Viimane funktsioon, mille pead veel valima on optimeeritus ehk siis kuidas sa antud kampaania eest maksma hakkad. Olemas on kaks varjanti:

  • Päevane unikaalne katvus (Facebook suunab reklaami inimestele vastavalt kuipalju on inimesi piirkonnas ning kui suur on päevane eelarve).
  • Külastused (Antud funktsioon pole hetkel veel saadaval, kuid siin maksab reklaamija reaalselt selle eest kui inimene külastab reklaamitavat asukohta ehk siis cost per visit). Antud funktsioon on veel testimisel ning pole laiemale avalikusele saadaval. Antud funktsiooni kohta saad täpsemalt lugeda siit.

Ülejäänud seadistamine on sama nagu tavalise reach või traffic kampaania puhul (periood, eelarve, formaadid jne).

Kui kellegil tekkis Facebook Store visits reklaamifunktsiooni seadistamise või optimeerimise kohta küsimusi, siis palun võtke ühendust ning räägime!


0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.