Kuidas koguda klientide kontakte kasutades Facebooki reklaami?




  1. Mis on Facebooki kontakti kogumise reklaam ning millest see koosneb?
  2. Kuidas kontaktide kogumise reklaami seadistada?
  3. Kuidas kasutada kontaktide kogumise reklaamis remarketing funktsiooni?
  4. Kuidas kontaktide kogumine automatiseerida?

1. Mis on Facebooki kontakti kogumise reklaam ning millest see koosneb?

Kui sinu eesmärk on koguda klientide kontakte (nimi, e-mail, telefoni numbrit jne), siis üks efektiivsemaid viise selleks on Facebook lead ads (ehk kontakti kogumise reklaam). Reklaami kuvatakse Facebookis samamoodi nagu tavalist reklaami, kuid kui kasutaja reklaamil klikkib, siis ei suunata teda maandumislehele, vaid avaneb eeltäidetud vorm (Facebook võtab kasutaja andmed tema Facebooki profiilist) ning jääb üle ainult vajutada „saada“ nuppu.

Vormi, kus küsitakse inimese andmeid on võimalik isikupärastada vastavalt, milliseid andmeid soovid koguda ning sinna saab lisada ka lisainfot pakkumise kohta, miks inimene peaks oma kontaktid jätma.


2. Kuidas kontaktide kogumise reklaami seadistada?

Facebooki kontaktide kogumise reklaami seadistamiseks pead valima eesmärkide hulgast „Lead generation“.

Edasi tuleb valida sihtrühm, eelarve ning reklaamipositsioonid (kus soovid, et antud reklaami kuvatakse).

Facebooki lead reklaami puhul käib maksmine kontaktipõhiselt ehk CPL – cost per lead (saab optimeerida ka näitamiste peale). Lisaks on võimalik piirata palju oled nõus ühe kontakti eest maksma ning määrata, mis on sinu jaoks optimaalne kontakti hind.

Edasi pead valima pildi, lisama pealkirja + kirjelduse ning koostama vormi, kus määrad, milliseid andmeid kogud.


3. Kuidas kasutada kontaktide kogumise reklaamis remarketing funktsiooni?

Kontaktide kogumise reklaamis on võimalik kasutada ka remarketing funktsiooni, kus saad reklaami kuvada näiteks ainult neile inimestele, kes on reklaamil klikkinud, kuid pole oma andmeid mingil põhjusel jätnud.

Selleks tuleb minna:

Audiences > Create audience > Custom audience > Engagement > Lead form

Siis avaneb aken, kus saab valida sihtimist 3 erineva varjandi vahel:

  • Kõik, kes avasid vormi
  • Kõik, kes avasid vormi, kuid ei viinud täitmist lõpuni
  • Kõik, kes avasid vormi ning täitsid selle edukalt

Lisaks tuleb valida konkreetne vorm, mida soovida jälgida (vajalik siis kui sul on näiteks mitu erinevat vormi tehtud).


4. Kuidas kontaktide kogumine automatiseerida?

Kui kõik on seadistatud ning reklaamid hakkavad esimesi kontakte koguma, siis saab need manuaalselt alla laadida ning salvestada, kuid kui maht on suur, siis võib see olla üsna tülikas, lisaks pead arvet pidama, et millised kontaktid on juba alla laetud ning millised mitte.

Üks võimalus on kogu protsess automatiseerida nii, et kõik kontaktid jooksevad näiteks Google Sheeti reaalajas.

Antud automatiseerimiseks võib kasutada sellist tööriista nagu Zapier, mis võimaldab erinevate protsesside automatiseerimis k.a Facebooki kontaktide kogumist.

Vastavalt milliseid andmeid kogume saame need kõik panna automaatselt ilmuma Google Sheeti ning antud failile saab seal keskkonnas ilusti õiguseid jagada neile, kellel seda vaja on.

Lisaks saab antud kontaktid saata ka automaatselt näiteks Mailchimpi, kus saadetakse neile välja automaatne „tervituse“ e-mail ning lisaks ei pea neid lisama manuaalselt.

Zapieriga saame veel automatiseerida ka läbi maandumislehel oleva kontaktivormi kogutud kontaktide tabelisse lisamise.

Loodan, et antud postitus andis sulle ülevaate, et mis on Facebooki kontakti kogumise reklaam ning kuidas on seda võimalik isikupärastada ning kontaktide kogumist ka automatiseerida.

Kui kellegil tekkis küsimusi või sooviks abi oma klientide kontaktide kogumisel, siis palun võtke ühendust!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published.