Kuidas Facebookis oma tooteid „Tagida“ ning miks see vajalik on?
Mida tähendab toodete „Tagimine“ Facebookis?
Miks on hea Facebooki postitustes tooteid „Tagida“?
Mida on vaja teha selleks, et saaksid tooteid „Tagida“?
Kuidas toodete „Tagmine“ Facebookis käib?
Kõigepealt natuke sellest, et mida üldse toodete „Tagimine“ facebookis tähendab.
1. Mida tähendab toodete „Tagimine“ Facebookis?
Facebookis on võimalik lisada toodete viiteid postitusse lisatud pildi külge. Tooteid võib olla üks või mitu, olenevalt postituse sisust ning eesmärgist. Kui toode on „Tagitud“ sinu postituse pildil on võimalik seda eraldi postituse lõpus kuvada, mida mööda on võimalik saata Facebooki kasutaja otse sinu e-poe vastavale vahelehele (seda saab teha ka mitme erineva tootega).
Üks näide toote „Tagimisest“ klassikalises postituses, kus Facebookis on üks pilt, mille külge on võimalik siis „Tagida“ ka toode + postituse sisutekst.
Nagu pildil näha, siis antud toote „Tagimisel“ ilmub tootest pilt, mis on kuvatud postituse all.
Vaatame järgmisena, miks on hea, et tooteid oma Facebooki postitustes „Tagida“.
2. Miks on hea Facebooki postitustes tooteid „Tagida“?
See on ideaalne juhul kui teil on e-pood ning tooteid on mitmeid, mida soovite promoda. Toodete „Tagimine“ annab teile lisavõimalusi, kuidas luua otselink teie tootele, et kasutajaid saaks suunata otse Facebookist välja spetsiaalsetele vahelehtedele.
Näide kampaaniast ostad 10 toodet ning saad 1 tasuta ning kampaania pildi külge on „Tagitud“ kõik tooted, mis antud kampaania alla kuuluvad.
Vaikimisi tooteid Facebookis „Tagida“ ei saa, järgmisena natuke sellest, et mida selleks teha oleks vaja, et saaksid antud funktsiooni kasutada.
3. Mida on vaja teha selleks, et saaksid tooteid „Tagida“?
Selleks, et saaksid oma Facebooki lehe postitustesse tooteid „Tagida“ on vaja need esmalt Facebooki „Shop“ sektsiooni lisada, muidu tooteid „Tagida“ ei saa.
Selleks oleks vaja muuta Facebooki lehe formaat „Shopping“ omaks ning lisada oma tooted. Kui te pole enne Facebooki tooteid lisanud, siis aitab teid antud postitus: Kuidas lisada tooted oma firma Facebooki lehele?
Postituses on detailselt kirjas:
- Mis kasu on toodete lisamisest oma Facebooki lehele
- Kuidas muuta Facebooki lehe formaati
- Kuidas lisada tooteid
- Kuidas lisada erinevaid tootekategooriaid
- Millised on kohustuslikud väljad toodete lisamisel
Ja lõpetuseks kui sul on Facebooki leht muudetud „shoppingu“ formaati ning tooted sisestatud vaatame, kuidas saad oma Facebooki postitustes tooteid „Tagida“.
4. Kuidas toodete „Tagmine“ Facebookis käib?
Toote „Tagimiseks“ tuleb sul lisada postituse pilt ning siis avaneb võimalus „Tag products“, mille peale vajutades avaneb suur pilt, kus saad valida antud toote, mida „Tagida“ soovid. Siin saab lisada ka mitu toodet.
„Tagitud“ tooted on kuvatud pildi vasakus servas ning vajadusel saab neid eemaldada vajutades „X“. Soovi korral saab siis postitusse lisada mitu pilti ning samas „Tagida“ ka mitu toodet vastavalt vajadusele.
NB: Toodete „Tagimisega“ on võimalik välja tuua toote hind, kuid lisaks sellele ka kampaaniahind.
Loodan, et antud postitus andis sulle hea ülevaate, et mis on toodete „Tagimine“ Facebookis, miks võiks see ka sinule kasulik olla ning kuidas oma facebooki leht selleks ette valmistada.
Kui sul tekkis küsimusi või vajaksid abi toodete „Tagimisega“ oma Facebooki lehel, siis võta julgelt ühendust!
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!