Õppekorraldus
1. Õppetasu maksmine ja sellest vabastamine
1.1. Koolituse eest tasumine toimub arve alusel. Arve saadetakse e-posti teel. Arve tuleb tasuda arvel märgitud tähtajaks.
1.2. Kui koolituse eest tasub Eesti Töötukassa, siis toimub arve tasumine vastavalt Töötukassa koostööpõhimõtetele. Õppetasust vabastamise aluseks on Töötukassa kinnituskiri selle kohta, et Töötukassa tasub koolituse maksumuse.
2. Õppetasu tagastamise tingimused ja kord
2.1. Kui koolitusele registreerunul ei ole võimalik koolitusest osa võtta, tuleb sellest teavitada e-kirja teel aadressil info@dreammarketing.ee või telefonil 56 857 134.
2.2. Koolitusest loobumise teatamisel vähemalt seitse kalendripäeva enne koolituse algust tühistatakse tasumata arve või tagastatakse makstud õppetasu 100% ulatuses. Koolitusele mitteilmumisel ja sellest mitteteatamisel õppetasu ei tagastata. Makstud õppetasu on võimalik üle kanda järgmisele koolitusele.
2.3. Koolitusest loobumise teatamisel vähem kui seitse kalendripäeva enne koolituse toimumist tuleb arve tasuda 25% ulatuses või tagastatakse 75% makstud õppetasust.
2.4. Koolituse ärajäämisel korraldajatest tulenevatel põhjustel tagastatakse osalustasu täismahus või kantakse soovi korral üle mõne teise koolituse osavõtutasuks.
3. Õppekavade kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
3.1 Koolituseprogrammide planeerimisel on arvesse võetud õppijate vajadusi (kogutud tagasisidet toimunud koolitustest) osaluse aktiivsusest, ootustest, meetodite praktilisusest.
3.2. Koolituse käigus saadud tagasiside näitab, mida õppijad on saavutanud, mille vastu suuremat huvi tundnud ja mida juurde küsinud. Koolituse kavandamisel lähtutakse teemadest, eesmärkidest, meetoditest, kus õppija panus tegevusse oleks teadlik ja tooks tulemuse.
4. Täienduskoolituskursustega seotud koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
4.1. Dream OÜ poolt kaasatud koolitajad omavad kõik töökogemust õpetataval erialal. Lisaks omavad koolitajad vajalikke sertifikaate, mis on väljastatud Google poolt. Sertifikaatidega saate tutvuda siin: shorturl.at/lpAN9
5. Õppekeskkonna kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
5.1. Koolituse jooksul püütakse luua võimalikult õppimist toetav keskkond.
5.2. Koolituse läbiviimisel ja suhtlemisel osalejatega tuleb koolituse korraldajal ja igal koolitajal järgida koolitustegevustes täiskasvanute koolitaja kutse-eetika koodeksit.
5.3. Lähtutakse õppija vajadustest, huvidest ja respekteeritakse õppijat kui endaga võrdset partnerit.
6. Täienduskoolituse kohta tagasiside kogumise kord
6.1. Õppeprotsessi kohta kogutakse tagasisidet, mille põhjal tehakse vajadusel muudatusi, et tagada õppe kõrge kvaliteet.
6.2. Koolituse lõpus antakse osalejale võimalus vastata kirjalikult küsimustikule, mis on anonüümne ja kus osalejal on võimalus hinnata koolitusprotsessi kui tervikut, tuua esile neid kõnetanud teemasid, teha ettepanekuid ja anda vihjeid, milliste koolituste vastu veel huvi tuntakse. Osalejad annavad hinnangu kursuse õppekeskkonnale, sisule, koolitajale, õppematerjalidele ja koolituse korraldusele ning teevad ettepanekuid koolituse paremaks muutmiseks. Anonüümne tagasiside annab võimaluse õppijal olla aus ja tugineda vastustele, mis on temale omane ja oluline.
7. Õpiväljundid ja koolituse lõpetamise tingimused ning kord
7.1 Koolituse lõpetajal on teadmised, kuidas töötab Facebooki, Google ning kohalikud online kanalid ning kuidas antud kanalites edukalt tooteid/teenuseid reklaamida. Lisaks on osalejal teadmised veebianalüütikast ning kampaaniate analüüsimisest.
7.2 Koolituse lõpus peab osaleja täitma kirjaliku eksami, millest peab õigete vastuste määr olema vähemalt 70%.
7.3 Eksami eduka lõpetamise korral väljastatakse osalejale kirjalik tõend (eesti või inglise keeles).