Miks peaksid ka sina kasutama Google tekstreklaame?

Google otsingu reklaam on kõige levinum Google reklaamitoode. Google adwordsi reklaamid koosnevad tekstreklaamidest ning ilmuvad Google otsingutulemuste ülemises ning alumises osas.

Peamised põhjused, miks adwords on nii võimas reklaamikanal on;

  1. Kiirus – Erinevalt SEO´st ilmuvad Adwordsi reklaamid koheselt kui kampaania on seadistatud.
  2. Mõõdetavus – Adwordsi kampaaniatega on kõik tulemused väga detailselt mõõdetavad.
  3. Rohkelt võimalusi – Väga palju erinevaid lisavõimalusi, kuid reklaamiga silma paista.
  4. Optimeerimine – Väga palju erinevaid näidikuid, mille järgi saab kampaania tulemusi jooksvalt parandada.
  5. Remarketing – Sarnaselt teiste Google reklaamitoodetega on ka adwordsis uuestiturunduse võimalus olemas.

Google Adwordsi reklaami sihtimine käib peamiselt märksõnade järgi, kuid lisaks sellele on võimalik kasutada ka asukoha, kellaaja,  seadme ning reklaamisageduse järgi optimeerimist, mis annab juurde väga palju lisavõimalusi, et reklaam jõuaks just õigel ajal õige külastajani, kes sinu toodet/teenust parasjagu otsib. Google Adwordsi reklaamide puhul maksad ainult siis kui keegi reaalselt sinu reklaamile klikib.

Google adwordsi puhul saab kasutada ka väga efektiivselt remarketingi võimalusi, selleks on vajalik lisada remarketingi kood kampaania maandumislehele, mis kogub külastajate kohta infot ning mille abil on võimalik kohandatud reklaami uuesti näidata külastajatele Google otsingus/võrgustikus või Youtube keskkonnas.


Millest Google Adwordsi reklaam koosneb?

Alates 05.2016 tulid kasutusele uued laiendatud reklaamiformaadid, mis lubavad kasutada 23% rohkem reklaamteksti, et reklaamid oleksid informatiivsemad ning toimiksid paremini:

  • Pealkiri 1 – Lühike ning müüv kirjeldus sinu tootest/teenusest (kuni 30 tähemärki).
  • Pealkiri 2 – Lühike ning müüv kirjeldus sinu tootest/teenusest (kuni 30 tähemärki).
  • Pealkiri 3 – Lühike ning müüv kirjeldus sinu tootest/teenusest (kuni 30 tähemärki).
  • Aadressiriba – Saab seadistada nähtava URL aadressi, kuhu külastaja suunatakse.
  • Lisakirjeldus 1  Siin võib näiteks välja tuua oma toote/teenuse eelised või üleskutse ostmiseks (kuni 90 tähemärki).
  • Lisakirjeldus 2  Siin võib näiteks välja tuua oma toote/teenuse eelised või üleskutse ostmiseks (kuni 90 tähemärki).
  • Reklaami märksõnad Google Adwords tekstreklaame näidatakse külastajatele, kes otsivad tooteid/teenuseid Google otsingust kasutades teatud märksõnu. Selleks, et oma reklaamiga olla nähtaval peab kampaaniasse lisama soovitud märksõna.

Märksõnade ideede leidmiseks ning otsingumahu arvutamiseks saab kasutada Google Keyword Planneri tööriista.


Google Adwordsi reklaami lisavõimaluseddream-marketing-ad-extensions

Lisaks on võimalus kasutada tavatekstreklaami küljes erinevaid lisavõimalusi, mis suurendavad reklaami märgatavust/toimivust.

Mõned näited peamistest tekstreklaami lisadest, mida Google Adwords pakub:

  • Site extensionsAnnab võimaluse lisada tekstreklaami juurde kodulehe vahelehtede lingid lisainfoks.
  • Location extensionVõimaldab lisada reklaami juurde sinu äri asukoha aadressi.
  • Call extensionReklaami juurde saab panna “helista” nupu, mis teeb helistamise mugavamaks ja kiiremaks.
  • Callout extensions Võimaldab lisada reklaami alla lühikesi infotekste sinu toote/teenuse kohta.

GOOGLE ADWORDSI NÄIDISKAMPAANIA

Milleks Google Adwords tekstreklaami kasutada?

  • Päringute suurendamiseks
  • Müükide suurendamiseks

Näidiskampaania numbrid:

  • Kampaania eelarve = 500€
  • CPC = 0,50€ (ühe kliki hind)
  • Klikkidest ostu/päringuni (CR%) = 1,5%

Näidiskampaania tulemused:

=> 1000 klikki reklaamil

=> 15 müüki/päringu täitmist    

Võta ühendust kui tunned, et soovid läbi Google Adwordsi kliente juurde saada!