Kuidas saab kasutada Google reklaamides remarketingi võimalusi?

Google pakub väga erinevaid võimalusi, kuidas remarketingi reklaami kasutada. Kõige mõistlikum on iga kampaania alguses kindlasti paigaldada kampaania maandumislehe külge Google remarketingi Tag, mis võimaldab koguda külastajate kohta infot ning selle põhjal reklaami uuesti suunata.

Google Remarketingi reklaam võimaldab sul sihtida;

  • Külastajaid, kes külastasid lehte, kuid ei täitnud päringut.
  • Külastajaid, kes lisasid toote ostukorvi, kuid lahkusid.
  • Teha juurdemüüki külastajatele, kes juba ostu sooritasid.
  • Sarnaseid külastajaid, kes külastasid näiteks sinu konkurendi kodulehte.

KUIDAS GOOGLE REMARKETING REKLAAM TÖÖTAB?

  • Külastaja klikib sinu tavakampaania reklaamil

  • Külastaja lisatakse sinu Google remarketing Tagi nimekirja

  • Valmistame ette remarketingi kampaania isikupärastatud reklaamisõnumiga

  • Külastaja näeb reklaami uuesti

REMARKETINGI NÄIDISKAMPAANIA

Milleks Google remarketingi reklaami kasutada?

  • Müügi/päringu lõpetamiseks
  • Toote/teenuse pealemüügiks
  • Brändinguks

Näidiskampaania numbrid:

  • Kampaania eelarve = 500€
  • CPM = 5€ (tuhande näitamise hind)
  • CPC = 0,40€ (ühe kliki hind)
  • Klikkidest ostu/päringuni (CR%) = 1,5%

Näidiskampaania tulemused:

=> 100 000 reklaami näitamist

=> 1250 klikki reklaamil

=> 18,75 ostu/päringu täitmist  

Võta ühendust kui soovid kasutada Google remarketingi reklaame!