Miks on mõistlik kasutada Google reklaame, et jõuda oma klientideni?
Google reklaam on vaieldamatult kõige suurem reklaamikanal/otsingumootor maailmas, omades vähemalt 80% interneti kasutajatest, mis tähendab, et enamus sinu potentsiaalsed kliendid veedavad oma aega just seal midagi otsimas, videosid vaadates või kirju saates.

Sarnaselt Facebookiga on ka Google erinevates reklaamikanalites võimalik sinu kliente sihtida väga täpselt ning reklaami tulemusi saab alati mõõta.
Peamised Goolge reklaamivõimalused on:
Sihtimise võimalustest niipalju, et oma potentsiaalseid kliente saab sihtida; elukoha, keele, kellaaja, vanuse, huvide, sisu tarbimise ja veebilehtede järgi, mis on ka põhjus, miks Google reklaamilahendused nii laialdaselt eelistatud on.

Lisaks saab kasutada ka klientide e-maili nimekirja (customer match) ning suunata reklaami ainult kindlatele kasutajatele. See tähendab, et kui teie firmal on olemas klientide e-mailide nimekiri, siis on võimalik reklaami sihtida just neile.
Väga hästi saab kasutada ka remarketingi võimalust, mis võimaldab külastajatele reklaami uuesti suunata isikupärastatud sõnumiga ning kutsuda nad kampaanialehele tagasi, et suurendada päringu/ostu tõenäosust.
Lisaks on võimalus suurendada remarketingi/e-maili nimekirjas olevate inimeste arvu (Google otsib sarnase käitumismustriga inimesi ning lisab need nimekirja automaatselt) . Nii on võimalik lihtsalt ja efektiivselt potentsiaalsete klientide nimekirja ja kampaania mahtu suurendada.
Millised võivad olla Google reklaamide peamised eesmärgid?
- Bränding – Eesmärgiks võimalikult suur katvus/näitamiste arv (CPM hinnastus).
- Maandumislehe külastus – Eesmärgiks saada võimalikult palju ning odavalt külastusi just kõige relevantsemalt sihtrühmalt (CPC hinnastus).
- Video promo – Eesmärk saada võimalikult hea hinnaga võimalikult palju video vaatamisi (CPV hinnastus).
- Päringute täitmine/e-poe müük – Eesmärgiks saada võimalikult palju päringute täitmisi/e-poes müüke (CPA, ROAS ja Enhanced CPC hinnastus).