Kuidas kasutada Gmaili reklaami, et jõuda oma klientideni?
Gmaili reklaami kasutamine on sisuliselt sama, mis on reklaamimine Google reklaamivõrgustikus, kuid annab sulle
võimaluse kuvada reklaame ainult Gmaili keskkonnas ning lubab kasutada spetsiifilisi sihtimisvõimalusi.
Gmaili reklaamid ilmuvad kasutajatele tekstiribana e-mailide kohal ning selle peale klikkates avaneb reklaam suurenenult ning maksmine toimub ainult siis kui kasutaja klikkib esmasel kitsal reklaamiribal, edasiste tegevuste eest enam maksma ei pea. Peamised Gmaili reklaamide maksustamise võimalused on CPC ning CPM.
Gmailis on võimalik kasutada väga spetsiifilist sihtimist, nimelt on võimalik sihtimiseks kasutada:
- Märksõnu, mis sisalduvad kasutaja e-mailides – Soovid müüa mingit konkreetset toodet, siis siin saab sihtida toote/brändi märksõnu, mis asuvad sihitava kasutaja e-maili sisus, mis tähendab, et antud toote vastu on juba huvi olemas.
- Domeeni nimesid, kellelt kasutajad e-maile saavad – Antud võimalus võimaldab sihtida Gmaili kasutajaid, kes saavad kirju näiteks sinu konkurentidelt.
- Sihtida ainult kindlaid Gmaili kontosid – Kas sinu firma kogub oma klientide e-maile? Siis on see võimalus just sulle sobiv, sest antud võimalus võimaldab sihtida just konkreetseid Gmaili kasutajate kontosid.
Reklaami formaadi ning sihtimise metoodika saab valida alati vastavalt kampaania eesmägist lähtvuvalt.
Milliseid reklaamiformaate on võimalik Gmailis kasutada?
Gmailis on võimalik kasutada väga erinevaid reklaamiformaate vastavalt vajadusele ning kampaania eesmägist lähtuvalt.
- Reklaam ühe pildiga – Kõige tüüpilisem reklaam, kus on avatud reklaamil üks pilt.
- Ühe toote reklaam – Reklaamil saab kuvada ühte toodet/teenust ning informatiivset teksti + CTA nupp.
- Mitme toote reklaam – Reklaamil saab kuvada mitut toodet/teenust ning nende kohta infot + CTA nupp.
- Kataloogi reklaam – Siin saab kasutada rohkem teksti võrreldes mitme toote reklaamiga ning luua ajakirja taoline kogemus, kus külastaja saab toodete/teenuste kohta infot otsida.
Gmaili reklaamis on lisaks pildile võimalik kasutada ka Videoformaati ning HTML formaadiga saab reklaami täielikult isikupärastada vajadustele vastavalt.
Detailne info Gmaili reklaamide tehniliste tingimuste kohta: Gmaili reklaami tehnilised tingimused
GMAILI NÄIDISKAMPAANIA
Milleks Gmaili reklaami kasutada?
- Päringute suurendamiseks
- Müükide suurendamiseks
- Uudiskirja listi realiseerimiseks
- Toote/teenuse brändinguks
Näidiskampaania numbrid:
- Kampaania eelarve = 500€
- CPM = 7€ (tuhande näitamise hind)
- CPC = 0,20€ (ühe kliki hind)
- Klikkidest ostu/päringuni (CR%) = 1%
Näidiskampaania tulemused:
71 500 reklaami näitamist =>
2500 klikki reklaamil =>
25 müüki/päringu täitmist =>