+372 56 857 134 | info@dreammarketing.ee
Dreammarketing
  • AVALEHT
  • TEENUSED
    • Google reklaam
    • Facebooki reklaam
    • Kodulehe tegemine
    • Seadistamine & Veebianalüütika
  • KOOLITUSED
  • LUGEMIST
  • KONTAKT
  • Menu Menu
  • Facebooki Ürituse Promo

    “Parim viis sinu firmaürituse promomiseks veebis”

    SOOVIN FACEBOOKI ÜRITUSE PROMO KONSULTATSIOONIVAATAN HINNAKIRJA
    Facebooki reklaam - dreammarketing.ee
Menu
  • Facebooki reklaam
  • Bännerreklaam
  • Videoreklaam
  • Fännilehe reklaam
  • Kontaktide kogumine
  • Ürituse promo
  • Remarketing

FACEBOOKI ÜRITUSE PROMO

Kuidas promoda oma firma üritust Facebookis?

Ürituse promo reklaam on vajalik kui soovid korraldada näiteks kliendipäeva või poe/esinduse avamise uues kohas. Tänu Facebooki väga detailsetele sihtimise võimalustele on võimalik reklaami kuvada ainult sinu kõige potentsiaalsematele klientidele Facebookis.

KUIDAS ÜRITUSE PROMO REKLAAMI SUUNATA SAAB?

  • Asukoha

  • Vanuse

  • Soo

  • Huvide järgi

Sihitud Facebooki külastajad näevad sinu ürituse promo reklaami nende desktopi ja või/mobiili uudistevoos ning saavad huvi korral ennast kirja panna ning antud üritus läheb automaatselt nende Facebooki kalendrisse kirja.

Lisaks on külastajale näha, kes tema Facebooki sõpradest on antud üritusele juba minemas.

Maksmine käib ainult siis kui külastaja märgib ennast üritusele minejaks (cost per event response).

ÜRITUSE PROMO NÄIDISKAMPAANIA

Milleks Facebooki ürituse promo reklaami kasutada?

  • Poe/esinduse avamiseks
  • Eriüritusteks
  • Kliendipäevadeks

Näidiskampaania numbrid:

  • Kampaania eelarve = 500€
  • CPER = 1€ (ühe inimese üritusele kutsumine)

Näidiskampaania tulemused:

=> 500 inimest, kes on potentsiaalsed üritusele tulejad

MILLISED ON PEAMISED ÜRITUSE PROMO REKLAAMI FORMAADID?

Facebookis saab kasutada ürituse promoks reklaami nii desktopis kui mobiilis.

1. Desktopi ürituse promo reklaam

2. Mobiili ürituse promo reklaam

3. Paremas servas olev ürituse promo reklaam 

1. DESKTOPI ÜRITUSE PROMO REKLAAM

1) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud Facebooki ürituse promo reklaami ülaosas.

2) Reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie ürituse promo reklaami tekst (max 90 tähemärki).

3) Pilt/video/pildigalerii – Selge ning hea ürituse promo pilt/video vähendab ühe üritusele tuleja hinda.

4) Pealkiri – Sinu ürituse promo reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).

5) Lisainfo – Siin on ära toodud ürituse kuupäev, aadress, kellaaeg ning kuvatud ka inimeste arv, kes antud üritusele plaanivad minna.

Hinnastus: ER (event response), CPM ja päevane katvus.

Tehnlised tingimused:

Pildi soovituslik suurus on 1920×1080.

Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida selle tööriistaga.

2. MOBIILI ÜRITUSE PROMO REKLAAM

1) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud Facebooki ürituse promo reklaami ülaosas.

2) Reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie ürituse promo reklaami tekst (max 90 tähemärki).

3) Pilt/video/pildigalerii – Selge ning hea ürituse promo pilt/video vähendab ühe üritusele tuleja hinda.

4) Pealkiri – Sinu ürituse promo reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).

5) Lisainfo – Siin on ära toodud ürituse kuupäev, aadress, kellaaeg ning kuvatud ka inimeste arv, kes antud üritusele plaanivad minna.

Hinnastus: ER (event response), CPM ja päevane katvus.

Tehnlised tingimused:

Pildi soovituslik suurus on 1920×1080.

Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida selle tööriistaga.

3. DESKTOPI PAREMAS SERVAS OLEV ÜRITUSE PROMO REKLAAM

1) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud Facebooki ürituse promo reklaami ülaosas.

2) Reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie ürituse promo reklaami tekst (max 90 tähemärki).

3) Pilt/video/pildigalerii – Selge ning hea ürituse promo pilt/video vähendab ühe üritusele tuleja hinda.

4) Pealkiri – Sinu ürituse promo reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).

5) Lisainfo – Siin on ära toodud ürituse kuupäev, aadress, kellaaeg ning kuvatud ka inimeste arv, kes antud üritusele plaanivad minna.

Hinnastus: ER (event response), CPM ja päevane katvus.

Tehnlised tingimused:

Pildi soovituslik suurus on 1920×1080.

Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida selle tööriistaga.

Võta ühendust kui soovid oma üritust promoda Facebookis!

SOOVIN FACEBOOKI ÜRITUSE PROMO KONSULTATSIOONI!
0 Shares
Share
Tweet
Share
  • Facebooki reklaam
  • Bännerreklaam
  • Videoreklaam
  • Fännilehe reklaam
  • Kontaktide kogumine
  • Ürituse promo
  • Remarketing
Scroll to top