Kuidas kasutada Facebooki remarketingi reklaame?
Facebook pakub väga palju erinevaid uuesti turundamise võimalusi (remarketing). Selleks on vajalik kampaania maandumislehele paigaldada custom audience pixel, mis kogub kampaania jooksul külastajate kohta infot.
Kui pixel on paigaldatud, saab kampaania maandumislehte külastanud inimesi segmenteerida vastavalt soovidele ning sellest lähtuvalt teha lisakampaaniaid ning sihtida näiteks ainult:
- Külastajaid, kes külastasid lehte, kuid ei täitnud päringut.
- Külastajaid, kes lisasid toote ostukorvi, kuid lahkusid.
- Teha juurdemüüki inimestele, kes juba ostu sooritasid.
Lisaks kui pixel on paigaldatud ning on kogunenud piisav arv kampaania maandumislehe külastajaid, siis selle nimekirja alusel on võimalik koostada Facebook lookalike audience.
See tähendab sisuliselt seda, et Facebook otsib oma keskkonnast juurde olemasolevasse nimekirja Facebooki külastajaid, kellel on sarnased käitumismustrid ning kes oleksid kõige potentsiaalsemad kliendid antud tootele/teenusele.
Efektiivseks kampaaniaks oleks soovitatav kasutada remarketingi reklaamides kohandatud sõnumit (üleskutse müügi lõpetamiseks/päringu täitmiseks).
KUIDAS FACEBOOKI REMARKETING REKLAAM TÖÖTAB?
REMARKETINGI NÄIDISKAMPAANIA
Milleks Facebooki remarketingi reklaame kasutada?
- Müügi/päringu lõpetamiseks
- Toote/teenuse pealemüügiks
- Brändinguks
Näidiskampaania numbrid:
- Kampaania eelarve = 500€
- CPC = 0,35€ (ühe kliki hind)
- CPM = 4€ (tuhande näitamise hind)
- Klikkidest ostu/päringuni (CR%) = 2%
Näidiskampaania tulemused:
125 000 reklaami näitamist =>
1428 klikki =>
28 ostu/päringu täitmist =>