FACEBOOKI KONTAKTIDE KOGUMINE
Kuidas koguda Facebookis oma potentsiaalsete klientide kontakte?
Facebooki kontaktide kogumise reklaam (lead ads) on väga võimas reklaamivõimalus, mis võimaldab kasvatada kiirelt ja efektiivselt sinu potentsiaalsete klientide kontaktibaasi.
Võimalik on kasutada tavavormi või seda isikupärastada vastavalt vajadustele ning kampaania eripärast lähtuvalt (olenevalt parameetritest, mida on vaja koguda).
NB: Facebook keelab kogutud kontakte edastada kolmandale osapoolele.
KUIDAS KONTAKTIDE KOGUMISE REKLAAM TÖÖTAB?
KONTAKTIDE KOGUMISE NÄIDISKAMPAANIA
Milleks Facebooki kontaktide kogumise reklaami kasutada?
- Hinnapakkumiste tegemiseks
- Uudiskirja listi kasvatamiseks
- Uue toote tutvustuseks
- Testsõiduks registreerimiseks
Näidiskampaania numbrid:
- Kampaania eelarve = 500€
- CPL = 1€ (ühe kontakti saamise kulu)
Näidiskampaania tulemused:
500 kontakti (e-mail, telefon, nimi jne) =>
MILLISED ON PEAMISED FACEBOOKI KONTAKTIDE KOGUMISE REKLAAMIFORMAADID?
Facebookis saab kasutada kontaktide kogumise reklaami nii desktopis kui mobiilis.
1. Desktopi kontaktide kogumise reklaam
2. Mobiili kontaktide kogumise reklaam
1. DESKTOPI KONTAKTIDE KOGUMISE REKLAAM
1) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud Facebooki kontakti kogumise reklaami ülaosas.
2) Reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie kontakti kogumise reklaami tekst (max 90 tähemärki).
3) Pilt/video/karusell/pildigalerii – Selge ning hea kampaania pilt/video vähendab ühe kontakti saamise kulu.
4) Pealkiri – Sinu fännilehe reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).
5) Uudistevoo lisakirjeldus – Pealkirjast allapoole jääb veel ruumi, et kirjutada oma tootest/teenusest lähemalt (pole kohustuslik ja max 200 tähemärki).
Hinnastus: CPC ja CPL (maksad ainult siis kui külastaja on ära täitnud vormi).
“Like” nupp on reklaamil automaatselt küljes.
Tehnlised tingimused:
Pildi soovituslik suurus on 1200×444.
selle tööriistaga. Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida
Video formaat .mov või .mp4.
2. MOBIILI KONTAKTIDE KOGUMISE REKLAAM
1) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud Facebooki kontakti kogumise reklaami ülaosas.
2) Reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie kontakti kogumise reklaami tekst (max 90 tähemärki).
3) Pilt/video/karusell/pildigalerii – Selge ning hea kampaania pilt/video vähendab ühe kontakti saamise kulu.
4) Pealkiri – Sinu fännilehe reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).
5) Uudistevoo lisakirjeldus – Pealkirjast allapoole jääb veel ruumi, et kirjutada oma tootest/teenusest lähemalt (pole kohustuslik ja max 200 tähemärki).
Hinnastus: CPC ja CPL (maksad ainult siis kui külastaja on ära täitnud vormi).
“Like” nupp on reklaamil automaatselt küljes.
Tehnlised tingimused:
Pildi soovituslik suurus on 1200×444.
selle tööriistaga. Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida
Video formaat .mov või .mp4.
Võta ühendust kui soovid koguda oma klientide kontakte Facebookis!