+372 56 857 134 | info@dreammarketing.ee
Dreammarketing
  • AVALEHT
  • TEENUSED
    • Google reklaam
    • Facebooki reklaam
    • Kodulehe tegemine
    • Seadistamine & Veebianalüütika
  • KOOLITUSED
  • LUGEMIST
  • KONTAKT
  • Menu Menu
  • Facebooki Fännilehe Reklaam

    “Parim viis kasvatada kiirelt sinu Facebooki lehe fännide arvu”

    SOOVIN FACEBOOKI FÄNNILEHE KONSULTATSIOONIVAATAN HINNAKIRJA
    Facebooki reklaam - dreammarketing.ee
Menu
  • Facebooki reklaam
  • Bännerreklaam
  • Videoreklaam
  • Fännilehe reklaam
  • Kontaktide kogumine
  • Ürituse promo
  • Remarketing

FACEBOOKI FÄNNILEHE REKLAAM

Kuidas saada Facebookis juurde fänne?

Facebooki fännibaas on väga otseses seoses sellega, et kui paljud sinu potentsiaalsed kliendid on kursis sinu igapäevaste toimetustega.

Fännibaasi ehitamiseks on kindlasti vajalik ka sisu/postituste tootmine lehele, kuid väga tähtis osa strateegiast on ka makstud reklaamil, millega on võimalik fännide kogust suurendada märkimisväärselt lühema aja jooksul kui seda orgaanilise sisu tootmisega (postitused lehele).

FÄNNILEHE REKLAAMI NÄIDISKAMPAANIA

Milleks Facebooki fännilehe reklaami kasutada?

  • Fännide arvu suurendamiseks
  • Brändi katvuse suurendamiseks Facebookis

Näidiskampaania numbrid:

  • Kampaania eelarve = 500€
  • CPL = 0,50€ (ühe fänni saamise kulu)

Näidiskampaania tulemused:

=> 1000 uut fänni

MILLISED ON PEAMISED FACEBOOKI FÄNNILEHE REKLAAMI FORMAADID?

Siit leiad Facebooki fännilehe reklaami formaadid, detailid, millest nad koosnevad ning milline on maksustamine.

1. Desktopi fännilehe reklaam

2. Mobiili fännilehe reklaam

3. Paremas servas olev fännilehe reklaam

1. DESKTOPI FÄNNILEHE REKLAAM

1) Informatsioon– Kui info on saadaval, siis kuvatakse siia nimekiri sõpradest, kes juba sinu firma Facebooki lehe fännid.

2) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud Facebooki firma lehe reklaami ülaosas.

3) Lehe reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie lehe reklaami tekst (max 90 tähemärki).

4) Pilt/video/pildigalerii – Hea kvaliteediga ning kampaania sõnumiga kooskõlas pilt/video vähendab ühe fänni saamise kulu ning kampaania on efektiivsem.

5) Pealkiri – Sinu fännilehe reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).

Reklaami all on kuvatud ka fännide arv palju teie Facebooki lehele on fänne juba kogutud.

Hinnastus: CPM ja CPL (maksad ainult siis kui leht saab juurde uue fänni).

“Like” nupp on reklaamil automaatselt küljes.

Tehnlised tingimused:

Pildi soovituslik suurus on 1200×444.

Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida selle tööriistaga.

Video formaat .mov või .mp4.

2. MOBIILI FÄNNILEHE REKLAAM

1) Informatsioon– Kui info on saadaval, siis kuvatakse siia nimekiri sõpradest, kes juba sinu firma Facebooki lehe fännid.

2) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud Facebooki firma lehe reklaami ülaosas.

3) Lehe reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie lehe reklaami tekst (max 90 tähemärki).

4) Pilt/video/pildigalerii – Hea kvaliteediga ning kampaania sõnumiga kooskõlas pilt/video vähendab ühe fänni saamise kulu ning kampaania on efektiivsem.

5) Pealkiri – Sinu fännilehe reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).

Reklaami all on kuvatud ka fännide arv palju teie Facebooki lehele on fänne juba kogutud.

Hinnastus: CPM ja CPL (maksad ainult siis kui leht saab juurde uue fänni).

“Like” nupp on reklaamil automaatselt küljes.

Tehnlised tingimused:

Pildi soovituslik suurus on 1200×444.

Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida selle tööriistaga.

Video formaat .mov või .mp4.

3. DESKTOPI PAREMAS SERVAS OLEV FÄNNILEHE REKLAAM

1) Pilt/video/pildigalerii – Lehele fännide kogumiseks võiks pildil/videol olla võimalikult hästi kuvatud sinu tooted/teenused, mis sinu sihtrühmale võiks huvi pakkuda.

2) Pealkiri – Sinu fännilehe reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).

3) Lehe reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie lehe reklaami sisutekst (max 90 tähemärki).

Reklaami all on kuvatud ka fännide arv palju teie Facebooki lehele on fänne juba kogutud.

Hinnastus: CPM ja CPL (maksad ainult siis kui leht saab juurde uue fänni).

“Like” nupp on reklaamil automaatselt küljes.

Tehnlised tingimused:

Pildi soovituslik suurus on 1200×444.

Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida selle tööriistaga.

Võta ühendust kui soovid oma Facebooki lehe fännide arvu kasvatada!

SOOVIN FACEBOOKI FÄNNILEHE REKLAAMIKONSULTATSIOONI!
0 Shares
Share
Tweet
Share
  • Facebooki reklaam
  • Bännerreklaam
  • Videoreklaam
  • Fännilehe reklaam
  • Kontaktide kogumine
  • Ürituse promo
  • Remarketing
Scroll to top