FACEBOOKI FÄNNILEHE REKLAAM
Kuidas saada Facebookis juurde fänne?
Facebooki fännibaas on väga otseses seoses sellega, et kui paljud sinu potentsiaalsed kliendid on kursis sinu igapäevaste toimetustega.
Fännibaasi ehitamiseks on kindlasti vajalik ka sisu/postituste tootmine lehele, kuid väga tähtis osa strateegiast on ka makstud reklaamil, millega on võimalik fännide kogust suurendada märkimisväärselt lühema aja jooksul kui seda orgaanilise sisu tootmisega (postitused lehele).
FÄNNILEHE REKLAAMI NÄIDISKAMPAANIA
Milleks Facebooki fännilehe reklaami kasutada?
- Fännide arvu suurendamiseks
- Brändi katvuse suurendamiseks Facebookis
Näidiskampaania numbrid:
- Kampaania eelarve = 500€
- CPL = 0,50€ (ühe fänni saamise kulu)
Näidiskampaania tulemused:
1000 uut fänni =>
MILLISED ON PEAMISED FACEBOOKI FÄNNILEHE REKLAAMI FORMAADID?
Siit leiad Facebooki fännilehe reklaami formaadid, detailid, millest nad koosnevad ning milline on maksustamine.
1. Desktopi fännilehe reklaam
2. Mobiili fännilehe reklaam
3. Paremas servas olev fännilehe reklaam
1. DESKTOPI FÄNNILEHE REKLAAM
1) Informatsioon– Kui info on saadaval, siis kuvatakse siia nimekiri sõpradest, kes juba sinu firma Facebooki lehe fännid.
2) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud Facebooki firma lehe reklaami ülaosas.
3) Lehe reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie lehe reklaami tekst (max 90 tähemärki).
4) Pilt/video/pildigalerii – Hea kvaliteediga ning kampaania sõnumiga kooskõlas pilt/video vähendab ühe fänni saamise kulu ning kampaania on efektiivsem.
5) Pealkiri – Sinu fännilehe reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).
Reklaami all on kuvatud ka fännide arv palju teie Facebooki lehele on fänne juba kogutud.
Hinnastus: CPM ja CPL (maksad ainult siis kui leht saab juurde uue fänni).
“Like” nupp on reklaamil automaatselt küljes.
Tehnlised tingimused:
Pildi soovituslik suurus on 1200×444.
selle tööriistaga. Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida
Video formaat .mov või .mp4.
2. MOBIILI FÄNNILEHE REKLAAM
1) Informatsioon– Kui info on saadaval, siis kuvatakse siia nimekiri sõpradest, kes juba sinu firma Facebooki lehe fännid.
2) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud Facebooki firma lehe reklaami ülaosas.
3) Lehe reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie lehe reklaami tekst (max 90 tähemärki).
4) Pilt/video/pildigalerii – Hea kvaliteediga ning kampaania sõnumiga kooskõlas pilt/video vähendab ühe fänni saamise kulu ning kampaania on efektiivsem.
5) Pealkiri – Sinu fännilehe reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).
Reklaami all on kuvatud ka fännide arv palju teie Facebooki lehele on fänne juba kogutud.
Hinnastus: CPM ja CPL (maksad ainult siis kui leht saab juurde uue fänni).
“Like” nupp on reklaamil automaatselt küljes.
Tehnlised tingimused:
Pildi soovituslik suurus on 1200×444.
selle tööriistaga. Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida
Video formaat .mov või .mp4.
3. DESKTOPI PAREMAS SERVAS OLEV FÄNNILEHE REKLAAM
1) Pilt/video/pildigalerii – Lehele fännide kogumiseks võiks pildil/videol olla võimalikult hästi kuvatud sinu tooted/teenused, mis sinu sihtrühmale võiks huvi pakkuda.
2) Pealkiri – Sinu fännilehe reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).
3) Lehe reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie lehe reklaami sisutekst (max 90 tähemärki).
Reklaami all on kuvatud ka fännide arv palju teie Facebooki lehele on fänne juba kogutud.
Hinnastus: CPM ja CPL (maksad ainult siis kui leht saab juurde uue fänni).
“Like” nupp on reklaamil automaatselt küljes.
Tehnlised tingimused:
Pildi soovituslik suurus on 1200×444.
selle tööriistaga. Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida
Võta ühendust kui soovid oma Facebooki lehe fännide arvu kasvatada!