FACEBOOKI BÄNNERREKLAAM
Kuidas töötab Facebooki bännerreklaam?
Facebooki bännerreklaamiga jõuad kiirelt ning efektiivselt oma potentsiaalsete klientideni ning tulemusi on võimalik väga täpselt mõõta.
Soovid saada juurde päringute täitmisi/oste, siis Facebooki bännerreklaam on õige valik sinu jaoks!
BÄNNERREKLAAMI NÄIDISKAMPAANIA
Milleks Facebooki bännerreklaami kasutada?
- Päringute suurendamiseks
- Müükide suurendamiseks
- Toote/teenuse brändinguks
Näidiskampaania numbrid:
- Kampaania eelarve = 500€
- CPM = 4€ (tuhande näitamise hind)
- CPC = 0,50€ (ühe kliki hind)
- Klikkidest ostu/päringuni (CR%) = 2%
Näidiskampaania tulemused:
125 000 reklaami näitamist =>
1000 klikki reklaamil =>
20 müüki/päringu täitmist =>
MILLISED ON PEAMISED FACEBOOKI BÄNNERREKLAAMI FORMAADID?
Järgnevalt nimekiri enim kasutuses olevatest Facebooki bännerreklaami formaatidest ning detailidest, millest nad koosnevad, lisaks peamised tehnilised tingimused:
1. Desktopi uudistevoo bännerreklaam
2. Mobiili uudistevoo bännerreklaam
3. Paremas servas olev bännerreklaam
4. Instagrami uudistevoo bännerreklaam
1. DESKTOPI UUDISTEVOO BÄNNER
1) Informatsioon– Kui info on saadaval, siis kuvatakse siia nimekiri sõpradest, kes on antud firma bännerreklaamiga juba suhelnud.
2) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud reklaami ülaosas.
3) Reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie firma reklaamtekst (kuni 90 tähemärki).
4) Reklaami pilt – Hea kvaliteediga ning kampaania sõnumiga kooskõlas olev pilt suurendab sinu reklaami toimivust märgatavalt.
5) Reklaami pealkiri – Sinu reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).
Call to Action (pole kohustuslik) – Nupp, mille saab lisada reklaamile (“Read more”, Book now”, “Contact us”jne).
Uudistevoo lisakirjeldus – Reklaami pealkirjast allapoole jääb veel ruumi, et kirjutada oma tootest/teenusest lähemalt (pole kohustuslik ja kuni 200 tähemärki).
NB: Kui uudistevoo lisakirjeldus tühjaks jätta, siis võtab Facebook sisu automaatselt kampaania maandumislehelt. Facebook võtab teksti pikkuses arvesse ka tühikuid.
Hinnastus: CPC, CPM, Päevane katvus ja CPA.
Tehnlised tingimused:
Pildi soovituslik suurus on 1200×628.
selle tööriistaga. Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida
2. MOBIILI UUDISTEVOO BÄNNER
1) Informatsioon– Kui info on saadaval, siis kuvatakse siia nimekiri sõpradest, kes on antud firma reklaamiga juba suhelnud.
2) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud reklaami ülaosas.
3) Reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie firma reklaamtekst (kuni 90 tähemärki).
4) Reklaami pilt – Hea kvaliteediga ning kampaania sõnumiga kooskõlas olev pilt suurendab sinu reklaami toimivust.
5) Reklaami pealkiri – Sinu reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).
Call to Action (pole kohustuslik) – Nupp, mille saab lisada reklaamile (“Read more”, Book now”, “Contact us”jne).
Uudistevoo lisakirjeldus – Reklaami pealkirjast allapoole jääb veel ruumi, et kirjutada oma tootest/teenusest lähemalt (pole kohustuslik ja kuni 200 tähemärki).
NB: Kui uudistevoo lisakirjeldus tühjaks jätta, siis võtab Facebook sisu automaatselt kampaania maandumislehelt. Facebook võtab teksti pikkuses arvesse ka tühikuid.
Hinnastus: CPC, CPM, Päevane katvus ja CPA.
Tehnlised tingimused:
Pildi soovituslik suurus on 1200×628.
selle tööriistaga. Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida
3. DESKTOPI PAREMAS SERVAS OLEV BÄNNER
1) Reklaami pilt – Hea kvaliteediga ning kampaania sõnumiga kooskõlas olev pilt suurendab sinu reklaami toimivust.
2) Reklaami pealkiri – Sinu reklaami pealkiri (kuni 25 tähemärki).
3) Reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie firma reklaamtekst (kuni 90 tähemärki).
Tehnlised tingimused:
Hinnastus: CPC, CPM, Päevane katvus ja CPA.
NB: Facebook võtab teksti pikkuses arvesse ka tühikuid.
Pildi soovituslik suurus on 1200×628.
selle tööriistaga. Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida
4. INSTAGRAMI UUDISTEVOO BÄNNER
1) Firma nimi – Sinu firma nimi on alati kuvatud reklaami ülaosas.
2) Reklaami pilt – Hea kvaliteediga ning kampaania sõnumiga kooskõlas olev pilt suurendab sinu reklaami toimivust.
3) Call to Action – Nupp, mille saab lisada reklaamile (“Read more”, Book now”, “Contact us”jne).
4) Reklaami sisutekst– Siin on kuvatud teie firma reklaamtekst (kuni 90 tähemärki).
Hinnastus: CPC, CPM, Päevane katvus ja CPA.
Tehnlised tingimused:
NB: Facebook võtab teksti pikkuses arvesse ka tühikuid.
Pildi soovituslik suurus on 1200×628.
selle tööriistaga. Tekst pildil max 20% pindalast. Pildi tekstimahtu saab kontrollida
Võta ühendust ning leiame sulle kõige sobivamad Facebooki bännerreklaami lahendused!