Kuidas kasutada Instagramis toodete Tagimist?




  1. Millistele kriteeriumitele peab Instagrami konto vastama?
  2. Kuidas funktsiooni Instagrami konto alt sisse lülitada?
  3. Kuidas toodete tagimine Instagramis töötab?

1. Millistele kriteeriumitele peab Instagrami konto vastama?

Paljud ilmselt teavad, et toodete tagimine on võimalik ka Instagramis, kuid paljud pole sellega kokku puutunud, kuna antud funktsioon on meie turule jõudnud loetud kuud tagasi.

Selleks, et antud funktsiooni kasutada peab konto vastama teatud Facebooki kriteeriumitele:

  • Tooted, mida müüakse peavad vastama kaubandusmäärusele, mis asub siin ning kaubanduspoliitika määrusele. Siin on sisuliselt välja toodud tooted, mida Facebook lubab ning mida ei lubata nende keskkonnas müüa.
  • Instagrami konto peab olema muudetud ärikontoks (seda saab teha Instagramis seadete alt).
  • Facebooki ning Instagrami konto peavad olema üksteisega liidetud (NB: Kui Facebooki poes on kasutusel „Message to Buy“ funktsioon peab kahjuks poe uuesti kustutama ning valima teise check out meetodi, et Instagrami toodete tagimist aktiveerida.
  • Hetkel peavad tooted olema füüsilised (tulevikus on Facebooki sõnul võimalik müüa ka digitaalseid tooteid).
  • Viimaseks kriteeriumiks on see, et Facebooki ärikonto peab olema seotud tootekataloogiga (see tähendab sisuliselt seda, et tooted peavad olema sisestatud kas automaatselt või manuaalselt ning kataloog peab olema lingitud ärikontoga).

Kui kõik antud kriteeriumid on täidetud saab konto lasta üle vaadata, seda saab teha konto seadete alt:

Settings>Business>Shopping on Instagram

Siin saab konto saata Facebookile ülevaatamiseks ning kui kõik on korras saab antud protsessiga edasi liikuda.


2. Kuidas funktsiooni Instagrami konto alt sisse lülitada?

Kui kõik toimingud on tehtud saab toodete tagimise funktsiooni sisse lülitada kasutades järgmist õpetust:

Kui seadete all pole „Shopping“ sektsiooni, siis pole konto veel üle vaadatud või ei vasta see mõnele Facebooki kriteeriumile. Siin peab uuesti kinnitama tootekataloogi, millega Instagrami konto siduda ning kui kõik on õigesti tehtud peaks asi korras olema.


3. Kuidas toodete tagimine töötab?

Kui kõik on seadistatud saab antud funktsiooni Instagrami postitustes sarnaselt Facebookiga edukalt kasutada.

Loodan, et antud postitus tegi natuke selgemaks, et kuidas Instagrami kontol toodete tagimise funktsioon aktiveerida ning milliseid seadistusi eelnevalt selleks tegema peab.

 

Kuidas kasvatada Instagramis oma brändi?


  1. Miks kasutada Instagrami oma brändi tuntuse kasvatamiseks?
  2. Millised rakendused aitavad Instagrami lehele sisu postitada?
  3. Milliseid tööriistus kasutada, et fännibaas kasvaks kiiremini?

1. Miks kasutada Instagrami oma brändi tuntuse kasvatamiseks?

Instagram on vaieldamatult üks enimkasutatavaid sotsiaalmeedia platvormidest, mis on paljude arvates youtube väljasuremise põhjuseks lähiaastatel.

August 2017 seisuga oli eestis ca 290 tuhat aktiivset Instagrami kasutajat, kellest 65% on alla 34 aastased ning kellest 59% moodustavad naised. Facebooki kasutajaid on umbes 2x rohkem, kuid Instagrami kasutajaskond on hetkel sotsiaalmeedia keskkondadest kõige kiiremini kasvav.

Need numbrid peaksid olema selgeks indikatsiooniks, miks peaksid ka sina oma tooteid/teenuseid instagramis reklaamima.

Põhjus, miks paljudel firmadel pole Instagrami kontot on just ajapuudus, kuid vaatame järgmisena tööriistu, mis aitavad aega säästa ning protsessi efektiivsemaks muuta ning lisaks ka automatiseerida.

Vaatame esmalt  mõndasid rakendusi, mis aitavad sinu postitusi isikupärastada ning protsessi automatiseerida.


2. Millised rakendused aitavad Instagrami lehele sisu postitada?

Later

Üks paremaid Instagrami postituste loomise ning ajastamise tööriistu on later.com Antud tööriist muudab väga mugavaks mitme konto haldamise ning soovi korral saate kuu lõpus kõik järgmise kuu postitused korraga ära seadistada/ajastada ning süsteem postitab need teie Instagrami kontole automaatselt.

Lisaks on võimalik saada ka statistikat postituste toimivuse kohta, et saada tagasisidet, et millise sisuga postitused töötavad paremini või millisel nädalapäeval postitatud sisule reageeritakse kõige paremini. Kui alustad ainult ühe Instagrami kontoga ning postituste maht on väike, siis saad tööriista kasutada täiesti tasuta.

HashTags for Instagram

Antud tasuta mobiilirakendusega on võimalik leida sinu brändiga kõige paremini sobivad hashtage, mis oma postitustele juurde lisada, et kasvatada postituse katvust.

9square for Instagram

Selle mobiilirakendusega on võimalik Instagrami uudistevoogu isikupärastada lõigates pilte osadeks, mille ruudustik moodustab suure tervikliku pildi. See võimaldab mängida erinevate pildi formaatidega.

Järgmisena vaatame mõndasid tööriistu, mis aitavad fännibaasi kasvatamist mitmekordselt kiirendada, kuid seda 100% automatiseeritult.


3. Milliseid tööriistus kasutada, et fännibaas kasvaks kiiremini?

Kõige ideaalsem on see kui sinu konto fännibaas kasvab 100% orgaaniliselt, kuid tihti on see väga aeglane protsess, mis võib võtta kuid. Kui sa soovid aga oma brändi teadlikuse viia kiirelt massidesse on soovitatav kasutada tööriistu, mis on selleks spetsiaalselt loodud.

Mõned näited tööriistadest Instagrami konto fännibaasi automatiseeritud  kasvatamiseks:

 

  1. SocialDrift – On üks tuntumaid ja suuremaid Instagrami automatsiooni tööriistu, mis on väga kasutajasõbralik. Üks kuu maksab 39$ ning enne seda on võimalik tööriista tasuta 3 päeva proovida.
  2. Popamatic – Sammuti väga tõhus ning lihtsalt kasutatav Instagrami automatsiooni tööriist, millel on 7-päevane tasuta trial periood ning hinnad algavad sammuti 39$/kuu.
  3. RoboLike – Pole nii kasutajasõbralik, kuid pakub sammuti 3-päevast tasuta trialit ning hinnad algavad ca 10$/kuu, mis on oluliselt odavam kui konkurentide hinnad.

Erinevate tööriistade võimalustega tutvumiseks on vaja teha valitud keskkonda konto ning enda Instagrami konto sellega ära siduda ning soovitud tegevused ära seadistada.

Mida Instagrami fännibaasi kasvatamise tööriistad teevad.

  • Automatiseeritud „follow“ kutsete väljastamine (saad ise seadistada, kellele kutsed väljastataks. Tavaliselt on olemas võimalused saata kutseid asukoha, soo, hashtagide või kasutajanime järgi).
  • Sisu automatiseeritud „likimine“ – Sarnaselt jälgimise kutsetele on võimalik seadistada ka „likide“ sihtimine teatud parameetritele vastavale sisule (sihtimisvõimalused on sarnased).
  • Automatiseeritud sõnumite saatmine – Sarnaselt sisu „likimisele“ on võimalik panna Instagrami konto automaatselt sõnumeid saatma uutele fännibaasi liitunutele.
  • Lisaks on võimalik automatiseerida ka “unfollow” kasutajatele, kes pole mingi aja jooksul sinu brändi lehele “follow” tagasi vajutanud, et “followers” ning “following” numbrid oleksid paremini tasakaalus.

Antud tööriistad võimaldavad sinu brändi fännibaasi ehitada üless oluliselt kiiremini kui see orgaaniliselt võimalik oleks ning erinevad sihtimisvõimalused tagavad selle, et sinu fännibaas oleks võimalikult kvaliteetne ning suhestuks sinu toote/teenusega.

Loodan, et antud postitus andis sulle mingi ülevaate sellest, et kuipalju on Instagramil potentsiaali, et oma tooteid/teenuseid just seal reklaamida. Lisaks väike ülevaade ka erinevatest rakendustest ning tööriistadest, millega on võimalik kogu protsessi kiirendada, kuid tehes seda täiesti automatiseeritult.

Kui sul tekkis küsimusi või vajad abi oma brändi Instagrami konto fännibaasi kasvatamisega, siis võta julgelt ühendust!