Milliseid 3 Facebooki tööriista peaksid teadma?



  1. Mis on Facebooki 20% reegel ning milline tööriist sind sellega aitab?
  2. Millist tööriista saad kasutada kui soovid uuendada link postituse thumbnaili?
  3. Kuidas koostada unikaalset UTM, et sinu kampaania liiklust kuvataks Google Analyticus?

1. Mis on Facebooki 20% reegel ning milline tööriist sind sellega aitab?

Kindlasti on enamus, kes Facebooki reklaamidega kokku puutunud näinud seda, et reklaamid lükatakse kas koheselt või mingi aja jooksul tagasi. Põhjuseid võib olla erinevaid, kuid üks levinuimaks põhjuseks on see, et reklaam ei vasta Facebooki 20% reeglile, mis tähendab seda, et pildil ei tohiks olla teksti osakaal suurem kui 20% pildi pindalast.

Kui oled reklaami ära seadistanud, siis võid näha sellist pilti kui sinu reklaamipilt ei vasta nõuetele või on 20% piiri peal.

Selleks, et veenduda, kas pilt vastab Facebooki 20% reeglile saad kasutada sellist tööriista nagu Image Text Check.

Kui laed sinna oma reklaampildi, siis suudab tööriist koheselt öelda, kas teksti osakaal on lubatud piirides või mitte. Soovitatav on saada teksti osakaal selliseks, et staatus oleks kas „OK“ või „Image Tex: Low“, mis tähendab, et sinu reklaam läheb kenasti läbi ning selle levikut Facebook ei piira.


2. Millist tööriista saad kasutada kui soovid uuendada link postituse thumbnaili?

Teine tööriist on kasulik selleks kui soovid teha Facebookis link postitust ehk siis lisada URL ning lasta Facebookil lugeda maandumislehe sisu ning pilti. Tihti võib aga juhtuda see, et olemasolevat pilti kuvab Facebook kehvasti või siis on soov antud pilti muuta, kuid kui maandumislehel pilt ära muuta, siis ei pruugi antud muudatus koheselt kajastuda postituses.

Edasi on sul sisuliselt 2 varjanti, millest esimene on see, et sa ootad, millal Facebook oma vahemälu uuendab ning postitusse ilmub muudetud pilt või kasutad Facebooki tööriista nimega Sharing Debugger. Antud meetod võimaldab sul lisada oma maandumislehe URL tööriista, mis uuendab koheselt vahemälu Facebooki jaoks ning sinu postitusse ilmub uus pilt.


3. Kuidas koostada unikaalset UTM, et sinu kampaania liiklust kuvataks Google Analyticus?

Kolmas Facebooki tööriist, mida peaksid teadma on Google Analytics URL Builder. Paljud, kes on Facebooki reklaame seadistanud on kindlasti näinud seal järgmist lahtrit.

Vaikimisi on see tühi ning sinu Facebooki kampaania info ei jõua Google Analyticasse, et saaksid seda ka seal analüüsida. Selleks, et info jõuaks sisse pead antud lahtrisse lisama UTM parameetrid, mida saad hõlpsasti lisada kasutades selleks URL Builder tööriista.

Antud väljadest peab ära olema täidetud vähemalt 4 välja:

  1. Website URL: Maandumislehe aadress.
  2. Campaign source: Siia tuleks panna kanal, kus liiklus tuleb (Kui tegemist on Facebooki reklaamiga, siis kirjuta lahtrisse „Facebook“).
  3. Campaign medium: Siin saad täpsemalt eristada näiteks bännerite formaate jne.
  4. Campaign name: Siia tuleks lisada kampaania nimi.

Loodan, et antud postitus on neile abiks, kes pole antud tööriistadest veel kuulnud ning igapäevaselt ei kasuta. Kui kellegil tekkis küsimusi või oleks vaja abi Facebooki kampaaniate haldamisega, siis võtke julgelt ühendust!