Ülevaade
Eesti Soojustuskeskusel oli vaja juurde uusi kliente ja päringuid. Vana koduleht oli Voog platvormil ning polnud nii esinduslik kui vaja ning ei olnud piisavalt hea, et teha SEO teenust või Google reklaame.
Kliendi sisend
Klient soovis saada juurde uusi päringuid nii läbi Google Ads reklaamide kui ka orgaaniliste otsingutulemuste.
Lisaks oli vaja uut logo ning kogu koduleht täiesti uuesti luua.
Meie lähenemine
Tegime uue ning professionaalse logo ning koostasime firma CVI, kus määrasime ära värvid ja kirja fondid.
Tegime põhjaliku märksõnade analüüsi, et tuvastada märksõnad, millele koduleht optimeerida.
Ehitasime kodulehe üles võttes arvesse SEO häid tavasid ning et seda saaks Google Ads reklaamides võimalikult hästi turundada.
Seadistasime ära uue Google Analytics tööriista + Google Tag Manageri ning konversioonide mõõdikud, et saaks mõõta kampaaniate tulemuslikust.
Tulemused
Esimese kuuga on 5 fookuses olevast märksõnast 2 juba Google otsingumootoris esilehel. Eesmärk on sisuloome blogi sektsiooni, mille tulemusel 4-5 kuuga tõsta kõik tähtsamad teenuse märksõnad esilehele võimalikult kõrgele positsioonile.