Millised võimalused reklaamiks on Delfi.ee portaalis?
Delfi on koos Postimehega vaieldamatult kaks kõige suuremat reklaamikeskkonda Eestis. Delfit külastab iga päev kümneid tuhandeid inimesi ning kui kampaania eesmägiks on suure katvuse saavutamine, siis peaks Delfi meediaplaanis kindlasti esindatud olema.

Delfi desktopivaade
Delfis on väga erinevaid reklaamipindu vastavalt kampaania eelarvele, eesmägile ning reklaammaterjalide olemasolust lähtuvalt. Lisaks desktopi reklaamile saab Delfis teha reklaami ka mobiili ning digilehtede keskonnas.

Delfi mobiilivaade
Peamiseks reklaami ostuühikuks on CPM, kuid osasid pindu saab osta ka päeva ning nädala põhiselt. Lisaks on ka Delfi TV keskkond, kus sarnaselt Youtube´le saab osta preroll videoreklaami CPV põhiselt.
Lisaks bänner ja videoreklaamile on võimalik teha ka sisuturunduse promo avaldades Delfi teatud rubriigis artikkel oma tootest/teenusest, mis toimib hästi kui tekst pole liiga kommertslik ning kutsub lugema.
Delfis saab kasutada ka Enreach sihtimist, mis võimaldab külastaja käitumisharjumustest lähtuvalt soo ja huvide tuvastamist ning reklaami suunata sellest lähtuvalt (Delfi hinnangul on sihtimise täpsus üle 90% tõene).
Delfi reklaam sobib hästi brändinguks ning kampaania sõnumi edastamiseks teatud sihtrühma. Kui kasutada kampaanias ainult online reklaamitüüpi, siis võib CPA hind (ühe soovitud tegevuse hind) kalliks kujuneda, selleks oleks hea lisada kampaaniasse ka Google ning Facebooki reklaamid.
Delfi pindade hinnakiri on siin: Delfi hinnakiri.
Millised on mõned Delfi alamrubriigid?
- Ärileht – Sobib hästi äri ning ettevõtlusvaldkonnaga seotud teenuste/toodete reklaamimiseks.
- Sport – Ideaalne kui tahta reklaamida spordi valdkonnaga seotud toodet/teenust. Enamus külastajaid on mehed.
- Forte – Siia sobivad hästi tehnikaga kokku puutuvad tooted/teenused.
- Maaleht – Ettevõtluse ja põllumajandusega seotud uudised ning teemad.
- Homme – Delfi alamrubriik meestele, kuhu sobivad mehised tooted/teenused.
- Catwalk – Delfi alamrubriik naistele, kus on ideaalne reklaamida tooteid/teenuseid just naistele.
Delfis on veel mitmeid teemarubriike, mille hulgast valida just enda toote ja teenuse jaoks kõige relevantsem kanal.