Kuidas teha koduleht, mis toob sulle kliente?

/
Kodu on inimese isiklik pühakoda, kus me tunneme end kõige mugavamalt, väljendame oma isiksust ning loome elu parimaid hetki. Aga kas te olete mõelnud, et sama kehtib ka ettevõtte või brändi kohta? Just siin astub mängu kodulehe loomine. [...]

Kuidas seadistada Google Analytics 4?

/
Google Analytics 4 seadistamine on vajalik kõigile, kellel on koduleht või e-pood ning soovib analüüsida, kuidas erinevad kanalid töötavad ning kuskohast tulevad kliendid ning müük [...]

Milliseid võimalusi pakub LinkedIn reklaam?

/
Üks LinkedIn Ads’i peamisi eeliseid on täpne sihtimine. LinkedInis on palju teavet kasutajate kohta, sealhulgas nende ametialane taust, haridus, oskused ja huvid [...]

Kuidas kasutada Instagramis toodete Tagimist?

/
Paljud ilmselt teavad, et toodete tagimine on võimalik ka Instagramis, kuid paljud pole sellega kokku puutunud, kuna antud funktsioon on meie turule jõudnud loetud kuud tagasi [...]

Milliseid 3 Google tööriista peaksid teadma?

/
Selleks, et näeksid, milliste märksõnadega kliendid sinu äri otsivad peab kodulehele esmalt ära seadistatud olema Google Analytics, mis on sammuti täiesti tasuta Google tööriist [...]

Milliseid 3 Facebooki tööriista peaksid teadma?

/
Kindlasti on enamus, kes Facebooki reklaamidega kokku puutunud näinud seda, et reklaamid lükatakse kas koheselt või mingi aja jooksul tagasi [...]

Mida pead teadma Facebooki pixli 24.10 jõustuvast uuendusest?

/
Kindlasti on paljude postkastidesse ilmunud kiri Facebooki pixli uuendusest, mis jõustub alates 24.10. Antud postituses on väike kokkuvõte sellest, mida antud uuendus tähendab ning keda see täpsemalt puudutab [...]

Kuidas koguda klientide kontakte kasutades Facebooki reklaami?

/
Kui sinu eesmärk on koguda klientide kontakte (nimi, e-mail, telefoni numbrit jne), siis üks efektiivsemaid viise selleks on Facebook lead ads [...]

Kuidas läbi Facebooki reklaami saada kliendid füüsiliselt enda poodi, esindusse või restorani?

/
Üks funktsioon, mis pole kohalikul turul veel väga laialdast kasutust leidnud on “Store visits“, mis on just ideaalne neile ettevõtetele, kellel on olemas füüsiline pood, esindus või restoran ning reklaami peamine eesmärk on kutsuda inimesi kohapeale toodete/teenustega tutvuma [...]

Kuidas mõjutab GDPR regulatsioon Facebookis reklaamimist?

/
GDPR, mis jõustub alates 25.05.2018 on suurim privaatsuspoliitika regulatsioon, mis viimase 20 aasta jooksul vastu on võetud. Regulatsiooni eesmärk on kehtestada ühtsed andmekaitse seadused kogu Euroopas [...]